er det mulig

tretroll

Forumet er livet
VIP
Vi har sådd ny plen, men alle, og da mener jeg ALLE i nabolaget tror visst de har lov å springe rundt på den, sender ungene bort for å leke med pus og alt....har akkurat begynt å spire litt, og den trenger FRED. Blir så sinna jeg holder på å eksplodere. 3 ganger i dag har jeg vært ute og kjeftet. på foreldre (barna stakkar vet jo ikke bedre)[:@][:@][:@]

ÅÅ det er så typisk, dere må gjøre alt på nytt snart![:D] Lag et skilt som du stikker ned midt på gresset[;)] Ikke gå/lek her.

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ÅÅ det er så typisk, dere må gjøre alt på nytt snart![:D] Lag et skilt som du stikker ned midt på gresset[;)] Ikke gå/lek her.

burde vel gjort det...har hengt plakat over postkassene da- om at alle vennligst skal holde potene unna og fortrinnsvis holde barn og bikkjer unna også (Gubben ville at jeg skulle føye til at nestemann han såg på plenen kom han til å gå ut og så der det blir bare flekker[:D][:D][:D]men tenkte det var best å kutte den delen....)

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: Sebastians`mamma

burde vel gjort det...har hengt plakat over postkassene da- om at alle vennligst skal holde potene unna og fortrinnsvis holde barn og bikkjer unna også (Gubben ville at jeg skulle føye til at nestemann han såg på plenen kom han til å gå ut og så der det blir bare flekker[:D][:D][:D]men tenkte det var best å kutte den delen....)

Skriv gå på eget ansvar![:D]

Back
Topp