Er det mulig?!?!?!

pompi00

Forelsket i forumet
Åååårrrrhhhhh.... Er d mulig? Jeg se hos legen på torsdag å tok sånn hcg prøve,å var oppe igjen i går å tok å skulle ringe opp i dag å få svar! Siden min lege ikke er på jobb denne uka skreiv han ned at de i skranke skulle gi meg svarene,men NEIDA!!!! Det ville de ikke... Eller de sa først de kunne gi meg svarene,men ikke hva det betydde så da gadd de ikke gi de til meg i det hele tatt!!! Siden tallene i seg selv ikke hadde noe betydning for meg... Så nå sitter eg her med den dårlige følelsen!!!!:-( å legen er ikke tilbake før neste uke!!!:-( er det mulig?!?!
Jeg sa d til ho at jeg MÅTTE vite det pga kom til å bli nervevrak vis ikke! Mn det brydde ho seg ikke om! Hva gjør jeg nå?

Gå ned dit og FORLANG!! Tull at du ikke skal få vite! Man kan glatt undersøke slikt på egenhånd så lenge man har verdiene. Hadde ikke gitt meg :)

Sitter stuck hjemme med 3 unger uten bil og 5 km å gå opp! Hadde jeg hatt bilen hadde jeg gått opp der til jeg fikk de,men akuratt det å gå i rein 1/2 mil med 3 unger frister lite!!!

Du kan vel ringe opp å få tallene i det minste? Du har jo krav på å få dine egne prøvesvar!

Ringte opp i telefontiden nå til en Ann lege! Kom til ei koselig dame som ble lettere irritert over at de ikke ville gi meg prøvesvarene,for der sto svart på hvitt at legen hadde skrevet til de at de skulle gi de til meg!
Mn ho sa jatfalt at stigningen var god,akuratt som den skulle. Så nå er det bare å ruge videre!:-) glede!!!:-) så nå er jeg bare super happy!!!:-)

Så bra at du fikk svar! Man er dessverre heeelt avhengig av at de man møter er nogenlunde greie, dessverre er ikke det alle.

Ringte opp i telefontiden nå til en Ann lege! Kom til ei koselig dame som ble lettere irritert over at de ikke ville gi meg prøvesvarene,for der sto svart på hvitt at legen hadde skrevet til de at de skulle gi de til meg!
Mn ho sa jatfalt at stigningen var god,akuratt som den skulle. Så nå er det bare å ruge videre!:-) glede!!!:-) så nå er jeg bare super happy!!!:-)
Godt å høre :-)

Så bra:-)

Så bra :D
Noen skulle bare ikke hadd den jobben de har noen ganger!

Så bra at du fikk svar og at stigningen var fin :) det liker vi!

Back
Topp