Er det mulig...

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Har blitt hekta på Real Housewives of Beverly Hills. Hjelpes... Er det virkelig dette jeg skal gjøre på dagtid frem mot fødselen!? Se på gale damer drite seg ut på tv. Ja også fødeavdelingen da.. Der alle fødende er nysminka og nylakkerte tånegler :) Jaja...

Klart de er nysminka, de skal jo føde på TV, hehe :-p morsomt program :-)

Hihi litt av et program å bli hekta på:p spendt på ka eg kommer til å begynne å se på når eg bare går heime:p Hihi

Jeg får myyye dårligere tv smak av å være gravid :p mulig det er fordi jeg har ett haaaav av tid å slå ihel ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg var hektet på teen mom her. Hehe er mange tåpelige serier der ute. Sitter så ser på real housewifes nå på TV3 hehe sett det et par ganger, skjønner ikke at den orker å leve i sånn drama

Jeg vil si at i svangerskapet er alt lov! Jeg ser f.eks litt på Paradise Hotel nå for å få dagene til å gå :P

Paradise hotel så jeg på før jeg blei gravid også haha :( huff

Enig! Når en er gravid er alt lov og alt er sebart :) haha... Men storfornøyd i dag da når det var den engelske versjonen av fødeavdelingen. Mye mer realistisk.
Nå er det supernanny som surrer å går på tv i bakgrunn her ;)

Enig! Når en er gravid er alt lov og alt er sebart :) haha... Men storfornøyd i dag da når det var den engelske versjonen av fødeavdelingen. Mye mer realistisk.
Nå er det supernanny som surrer å går på tv i bakgrunn her ;)
Blei også kjempe fornøyd når jeg så det i dag :) likte ikke den amerikanske versjonen. Alt gikk liksom galt der.

Back
Topp