Er det mulig

paparazzi_mamma

Forelsket i forumet
jeg var på butikken i dag og da jeg hadde akkurat gått ut av butikken stoppet jeg for å åpne ne is til gutten min. Da kommer det to unge gutter ( ca 17-18 år) ut av butikken med hver sin handlekorg med ølbokser. De setter seg inn i en ventende bil, og hadde det veldig travelt med å komme seg ut av parkeringsplasse.
Jeg ble litt satt ut. er det mulig å være sååå iskald og frekk at de bare vandrer ut av en butikk som det er en god del folk i?????[&:]
Jeg fikk nå tatt bilnummeret, så gikk jeg inn å spurte om de hadde sett de . Men det var ingen som hadde lagt merke til noe at de bare hadde gått ut av butikken uten å betale...

Hmm, skjønte ikke helt?

???[8|] Og sammenhengen eeeer ?

det er mulig jeg er så trøtt nå at folk ikke klarer å forstå hva jeg mener. Hvordan er det mulig at 2 personer kan gå inn i en butikk og hente 2 fulle handlekorger med øl ut av butikken som det er en god del mennesker i og det er bare en person som legger merke til det? Når de faktisk ennå har de i Handlekorgen fra den butikken når de er komt ut av? Jeg pleier hvertfall ikke få med korgen hjem etter jeg har handlet..

ORIGINAL: *lykkeligst*

Men hvordan vet du at de ikke hadde betalt?

ORIGINAL: paparazzi_mamma

det er mulig jeg er så trøtt nå at folk ikke klarer å forstå hva jeg mener. Hvordan er det mulig at 2 personer kan gå inn i en butikk og hente 2 fulle handlekorger med øl ut av butikken som det er en god del mennesker i og det er bare en person som legger merke til det? Når de faktisk ennå har de i Handlekorgen fra den butikken når de er komt ut av? Jeg pleier hvertfall ikke få med korgen hjem etter jeg har handlet..

Ha ha ha[:D] Seriøst?

Sorry, leste feil her. Tenkte handleVOGN, og syns jo da det var ganske naturlig at de bar ut all ølen i vognene, siden vognene var fulle av øl[8D]

Skjønner ikke hvordan de klarte å stjele øl når det var så mange folk der nei[&:]

ORIGINAL: armstrong

Skjønner ikke hvordan de klarte å stjele øl når det var så mange folk der nei[&:]

ikke sikkert de hadde stjålet ølen, kan jo godt henne at de bare stjal handlekurvene? Eller at det er mer til historien enn som kommer frem i H.I. her.

De har vel sikkert betalt, når folk har handlet vogna full av EN vare (f.eks til arrangementer og sånt) så teller man de jo bare opp i vogna og drar en av varene over kodeleseren.

ORIGINAL: toneany

De har vel sikkert betalt, når folk har handlet vogna full av EN vare (f.eks til arrangementer og sånt) så teller man de jo bare opp i vogna og drar en av varene over kodeleseren.

tenkte jeg og... Har vært med på storhandel før av sånt.

for jeg gikk inn til de som jobbet der å sa hva jeg hadde sett. og de to som var på jobb hadde de ikke betalt hos.

ORIGINAL: toneany

det var ikke en handleVOGN men en handleKORG... får jo like mye oppi to poser. trenger liksom ikke ta med korgen for å få det ut i bilen

for jeg gikk inn til de som jobbet der å sa hva jeg hadde sett. og de to som var på jobb hadde de ikke betalt hos.

Må si det er godt gjort å få med seg så masse uten å bli sett da men..

ORIGINAL: Viola92

Må si det er godt gjort å få med seg så masse uten å bli sett da men..

Er man frekk nok kommer man seg tydligvis unna med mye. Det to som var på jobb sto opptatt med hver sin kunde i post og med tipping. så la vel ikke merke til de. Jeg hadde sikkert ikke lagt merke til noe jeg heller hadde det ikke vært for den lite diskret fargen på korgene til kiwi.

hehe synes nicket ditt matcher så bra med det du gjorde!! du la merke til alt og pluss, noterte bilnummer[8D] Du vet de hadde blitt tatt uansett om de ikke hadde betalt. er jo kameraer inne på butikken. Og muligens de hadde betalt men tatt med kurven[:-][:D]

Stjal de ølen ??
Kansje någe frekt men sier jo sitt om å lite folka i butikken får med sæ når folk kan stjele sånne store ting !!

Back
Topp