Er det mulig!!!?

¤Luga¤

Gift med forumet

[:@]Nå er jeg irritert assa...Kjøpte Brio kombi i juni i fjor. Den er brukt siden august og jeg har hele tiden vært litt misfornøyd pga knirking og kalesja som ikke fungerer ordentlig. MEN!I dag røk en liten plastdel som hele vogna liksom henger på! Den er helt skjev og ødelagt!arg............
Så, ringer jeg svigers og spør etter kvitteringen siden de betalte den. Nei, den visste ikke de hvor var!!!!!![:@][:@][:'(]

Hva gjør jeg nå a?????

Gå dit den er kjøpt og prat med dem!
Dem ser jo hvis den er ødelagt, æsj jeg hadde blitt grise sur.

Ta med vogna dit den er kjøpt og vis dem den! [:)]

Jeg hadde gått ned i butikken den er kjøpt uten kvittering, går ikke det ring produsenten

Jeg ringte de nå, hun skulle snakke med sjefen og ringe meg opp. Er på svinesund, så syns det er greit å ringe først...

Problemet er at det er en 05modell, kjøpt i 06.....Så har vel liksom ikke noe bevis for at den er kjøpt i 06.
Men, burde de ikke ha sånt i systemene sine på noen måte?Det er tross alt en dyr vogn da....[8|][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Betalte de med kort? For da er det jo bare å få utskrift av banken.

Hmmmm...Ja, det er sant! det gjorde de!![:D]Tror jeg hvert fall....Ja, det var en god idè. *ringesvigermor*

Nå ringte svifermor, hun betalte med kort!

Så ringte svigerfar, han hadde funnet kvitteringen!

Haha....Jaja, da satser jeg på at det ordner seg!Huff, og jeg så ble så irritert på dem.....[&:]

Tror dere de vil fikse den plastbiten eller at jeg får ny vogn?Noen som har vært  borti reklamasjoner på vogn før??

You must log in or register to reply here.
Back
Topp