Er det mulig?????

LadyZ

Gift med forumet
Hadde endelig lagt mini i sengen sin fordi han sovnet på sofaen.... i håp om å få litt kveld. Så begynner han å knirke litt og jeg spørr om ikke sambo kan gå inn å gi han tutten. Og hva presterer han å gjøre????? Joda, han går inn på rommet, slår på lyset og begynner og prate med mini [&:] Og så sier jeg at han må slå av lyset og ikke prate med han.... da får jeg "HOLD KJEFT" tilbake?!?!?!? [:(]

Herregud ! Hadde klikka på han :S mann skal ikke snakke sånn til hverandre! Han vet vell ikke hvor deilig det er for deg når mini sover.

*sender deg en goood klem*

ORIGINAL: Siljemor88

Uff, det var da en fryktelig unødvendig kommentar fra han[&o]

Sender deg en klem jeg

Klem...

Det har jeg fått høre fra en irritert sambo som mente jeg blandet meg formye borti også...

Ja det var unødvendig sagt........

Men kanskje han synes det er litt vanskelig med mini, om han sover dårlig... Kan jo hende han er frustrert å kanskje slang ut av seg kommentaren uten å tenke seg om...
Vet hvertfall ifra vårt stå sted, så blir det innimellom sagt en del ting som angres på i ettertid[8D]

Så dumt at han sier sånn... Skjønner at det er fustrerende...

Sender deg en god klem

ORIGINAL: anahen

Sender deg en klem jeg

Klem...

Det har jeg fått høre fra en irritert sambo som mente jeg blandet meg formye borti også...

desverre så er vi nok mange som får oppleve d. men fy så vondt d gjør!

klem til deg.

ORIGINAL: anahen

Sender deg en klem jeg

Klem...

Samme her.. men her har det vært flere tilfeller med 6 åringen..
jeg har stellt og lagt han, så kommer faren og tar på lyset og øser han opp..
utrolig unødvendig! så kommer mor å sier stille ifra og får kjeft tilbake! [&:]

Megaklem til deg sweetie

ORIGINAL: Ugla med julegullet

uff da..

Litt unødvendig å svare sånn..

Så unødvendig av han da...[&:]

Uff, det var nok ikke noe særlig å høre nei :(
Håper det var ord av frustrasjon og ikke for å være slem

Det var skikkelig dårlig gjort av han!Utrulig dustete kommentar!!

Har hatt et par tillfeller her og av at han nesten har vekt henne,eller ihvertfall gjort henne supergira etter at jeg har klart og roe henne så hu nesten sover. Og når han er ferdig med å "leke" og ikke får roa henne så gir han hu til meg å sier "hu er sikkert sulten"!!!

Men han har slutta nå da for han fikk høre det skikkelig og den ene gangen sa jeg at han fikk værsegod å roe hu selv (jeg visste jo at hu ikke var sulten).

GAAAAAAAAD [:'(][:'(][:'(]

[:-] Nei fyy f***! De må jo skjønne at natta er natta. Hadde mannen gjort det her, så VÆRSÅGOD roe henne ned helt selv! Utrolig unødvendig og sårende kommentar..

God klem til deg!

Back
Topp