ER det mulig?!

Hylei

Elsker forumet
Vi hadde spy og diarè for 2 uker siden, og nå virker det som det er diarè på gang igjen.. Skal da ikke gå an?!? Når man først har vært syk... [&:]

huff.. så slitsomt!
god bedring!

Dessverre kan en få det igjen to uker etterpå :(

ÅÅÅÅÅÅ! Men takk for god bedrings ønskene [8D]

Å d er noe dritt!!!!!!! Har hatt både det og influensaen her [&:][:@][:'(]

God bedring!!

God bedring ja ;)

Takk takk takk [:D] Ja, det er noe DRITT (bokstavelig talt!) [8D]

Har litt små influensa her også i tillegg, men det har ungene gått med av og på i 2 måneder.. [:(]

Usj, kjedlig med sykdom!! :/
God bedring[:)]

ORIGINAL: Heidi10

huff.. så slitsomt!
god bedring!

ORIGINAL: Hylei

Vi hadde spy og diarè for 2 uker siden, og nå virker det som det er diarè på gang igjen.. Skal da ikke gå an?!? Når man først har vært syk... [&:]

Det går hvis det er en annen type virus eller om viruset har mutert. Noen ganger er det jo bakterielt og da er det også mulig å få det igjen.

God bedring![:)]

Riktig god bedring til dere [;)] Går ann og få det med en gang igjen...Derfor det heter omgang syke[&:]

Håper dere blir fort frisk[;)]

ORIGINAL: Mirakelbarnet

Riktig god bedring til dere [;)] Går ann og få det med en gang igjen...Derfor det heter omgang syke[&:]

Det er vel fordi det går i omganger, men man får jo aldri samme omgangssyke igjen (?) Etter det jeg har lært i biologi ihvertfall[8D]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: Mirakelbarnet

Det er vel fordi det går i omganger, men man får jo aldri samme omgangssyke igjen (?) Etter det jeg har lært i biologi ihvertfall[8D]

Nei [:)] Beklager at jeg skrev det sånn...Mente at man må bli smittet igjen...Ikke samme omgangsyken... men at man ikke blir imun [;)]

Back
Topp