Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var hos legen i dag (sjefen trua meg nesten til å ringe) og har fått sykmelding på grunn av søvnforstyrrelse...
Noe så dumt.. Jeg vil ikke være sykmeldt, jeg vil være på jobb!!! GAH!![:@]
Jeg ble sykmeldt i 14 dager, sikkert greit å få sove ut.. Men det er kjedelig å være sykmeldt da, føler meg så ubrukelig.. [8|]
Søvnforstyrrelser, jeg sover dårlig om natta.. Jeg sovner ikke før midnatt (tidligst) og våkner igjen hver eneste natt mellom 4 og 5-. Etter det får jeg ikke sove igjen.. Da blir dagen laaaaang..
Og når jeg da sitter på en kundeserviceavdeling og ikke egentlig kan ha dårlige dager (pga at kundene er så dumme og vanskelige og jeg ikke kan være uhyggelig) så blir jeg bare en belastning fordi jeg ikke gidder å ta telefonen..
Sjefen min er verdens beste, hun takler alt så lenge du er åpen og ærlig med henne, og det er kjempedeilig..
Tror ikke jeg hadde klart å være på jobb så lenge som jeg har hvis ikke sjefen min hadde vært så hyggelig og hensynsfull..
Jeg har holdt på sånn i 3-4 uker nå, fryktelig slitsomt.. Legen mente jeg bare måtte sove når jeg følte for det, og så være litt obs på hva jeg spiser og sånn på kvelden.. Kanskje noe kan fremprovosere at jeg ikke får sove... Vi får se..
Når jeg var 8-12 uker var jeg sykmeldt fordi jeg sove hele tiden, nå er det stikk motsatt.. Hmmm...[8|] Rart igrunn..