Er det mulig

Cathrine76

Forumet er livet
Sitter og ser på home and away og sipper fordi Jesse begynte å grine[:(][8D] hormonbombe det er det eg er[;)]

Ha ha ja da er det noe som ikke stemmer [>:][:D][:D]

Møkka Josie!!! [:@][:@][:'(]

Ja ikkje sant-blir så irritert når dei gjer sånne dumme ting[:'(] alt var liksom litt trist i dag-har ikkje fått sett det på en uke heller så har vel gått glipp av litt[:o]

Mmm ja har vært en del om hun Sally og han typen som jeg ikke husker hva heter. Hun vet iallefall at han har knaska piller..

Også har det vært mye om Josie og Marc og sånn da..

ok[:)] dumme legen-må jo vite at han ikkje skal knaske på tabletter då[;)]

Ja ikke sant? Grr....[:@][:D][:D]

Også har det vært litt om en som driver å saboterer i byen der.. Men vet ikke hvem det er da..[:D] Sikkert han Marc dusten..

Crap og![:@] Glemte det helt i dag jeg, måtte time middagen, siden gutta mine skal på fotballtrening.

Synes så synd på Haley jeg [&o]. Håper det blir henne og Scott [:)]

Å ja det håper jeg også Stredet!! De passer så godt sammen. Er jo så pene og søte begge to atte [:D][:D]

Eg får helt australia lengsel av å se på[&o] husker då vi var der dei spiller inn serien *sukk*

Oh boy har du vært i Australia? Det er et av mine ultimate "drømmereisemål"!! EN GANG.....[8|][:D]
Australia og New Zealand

ORIGINAL: Stredet

Oh boy har du vært i Australia? Det er et av mine ultimate "drømmereisemål"!! EN GANG.....[8|][:D]
Australia og New Zealand

Ja bodde i Australia i 16mnd, har vært en uke på rundtur i New Zealand(bare for å gni det inn[8D]) hehe

Det hørtes helt supert ut! Det er en av de tingene jeg "angrer" på, at jeg ikke tok minst 1 år utenlands før jeg begynte å studere[8|].
I stedefor var jeg praktikant 2 år her hjemme for 5 barn [:)]

Vel, vel...no excuse! Det er aldri for sent å vende nesa utover og oppleve verden så....med tiden[:)]

Hey!! Er det mobb på gang?[8|][;)]

hehe[;)][;)][:D][:D][:D]

sa hun derre josie at hun hadde hatt sex med han tufsen????? var det derfor jesse grein? ikke sett på en uke nå *lettere forvirret* *og lettere tv-slave..*

Back
Topp