Er det mulig??

Pondus

Elsker forumet
Var ute en tur nå, glatt som bare det. Og jeg med bekkenløsning gikk veldig forsiktig. Plutselig så ligger jeg på ryggen, luften slått ut av med og et kraftig smell i bakhodet. En kjerring som skulle rekke t-banen løp meg ned. Så gidder hun ikke engang å stoppe opp verken for å be om unnskyldning eller sjekke om det går bra. Er det mulig å være så frekk? Det kom en og hjalp meg opp da, men har veldig vondt akkurat nå og er ganske skjelven...[:(]

Nei at et går an???
Hva er det med slike mennesker da?? Det kunne jo gått skikkelig ille...
Blir så sint [:@][:@]

Den dama skulle hatt grisebank! Håper det går bra med deg da..

for en utrolig frekk kjærring[:@]
går det bra med deg da?
huff...blir irritert asså!!

Herlighet! Hva skjer med folk 'a? Det må jo være en selvfølge at man hjelper noen som ligger nede...HALLO!!

Håper det går bra med deg!

Klem, M

Grrrr!!!!

utrolig frekt!!! håper det går bra med deg nå da.. i tankene så har vi andre sprunget den stygge damen ned for deg[:'(]

Takk for at dere deler sinnet mitt, jenter[;)] Det gikk bra utenom temmelig hodebank akkurat nå.

Man blir litt paff akkurat i det det skjer så du får nesten ikke reagert. Men uansett, trodde det var vanlig høflighet å stoppe opp og be om unnskyldning uansett hvem man løper ned, gravid eller ei.

Fy fader, at det går an asså, kunne jo hjulpet deg opp da, makan til frekkhet..
Godt det gikk bra da, ha god bedring[:)]

Makan till frekke folk......det går virkelig ikke ann. Slapp av en stund så skal du se det går bedre.

Det er helt utroli hvor hensynsløse folk er. For det er desverre mangen som henne.. Blir like forbannet hver gang jeg hører slikt.[:@]

Folk med spisse albuer og knær, som uten tanke på andre hansynsløst skubber, dytter,tråkker på andre. Dette bare for å føle seg overlegen? Nei samfunnet vårt er helt skakk kjørt på det humanetiske plan.

Vi regelrett går over lik....

Skubber bort de svake
stjeler fra de fattige
tar andre kvinners menn, for å føle seg overlegen
Ser ikke andres nød, da en er så opptatt av egen tillfredshet.
Går forbi de som ligger nede.

En har ikke tid til å bry seg om andre da våre liv er "så" viktige...[:'(]

Desse damene (for det er oftest de) burde fått en oppvåkning der de ser hvor grotesk deres oppførsel er.

Back
Topp