er det mulig!!

langlifrøken

Forumet er livet
å være så utrolig trøtt hele tiden... ser frem til 2.trimester nå, da gikk det ihvertfall
over sist[:)]

ORIGINAL: langlifrøken

å være så utrolig trøtt hele tiden... ser frem til 2.trimester nå, da gikk det ihvertfall

enig. Er dødtrøtt hele tida jeg[:-]
Sov fra 2130-0730 idag(skifte bleie på snuppa kl 01 og ga henne mat kl 05 da men....) og er trøtt enda[:-]

ORIGINAL: knotiknoM

enig. Er dødtrøtt hele tida jeg[:-]
Sov fra 2130-0730 idag(skifte bleie på snuppa kl 01 og ga henne mat kl 05 da men....) og er trøtt enda[:-]

jeg og sover mye, har tilogmed sovet litt på dagen innimellom[8D] jaja, det går jo over[;)]

Det er visst mulig! [8D] Skulle mer enn gjerne sovet litt nå, jeg. Tøft med turnusjobbing i starten av et svangerskap!!

Jeg sover ca 12 timer i døgnet nå men kunne sovet mye mer[:)][8D]

Buff jeg også er trøtt men er bedre når jeg trener, jobber farter rundt og leker med jentene. Legger jeg meg på sofaen er det gjort [:D]. Men det må jeg tåle lager jo ett lite barn [:D]

kjempetrøtt men forsøker å hold emeg våkne og heller legge meg tidlig. Men kunne godt bare lagt meg å sovet døgnet rundt innimellom. Heldigvis kommer og går det...

Er bare trøtt på ettermiddagene jeg [8|] Jeg legger meg aldri tidligere enn 12 om kvelden.

ja det er jeg å...gjeeeeesp...bare lyst å sove..og når man har sovet så er man jo like trøtt jo....[8|]

Var på jobb igjen igår for første gang siden positiv test (har vært sykemeldt pga lilletåa [8|]) og når jeg skulle sitte i kassa mens kasserer hadde matpause slet jeg seriøst med å holde meg våken [&:] Var jo så stille og hadde jeg hvilt hodet bittelitt så hadde jeg sovna tvert [8D]

ORIGINAL: Azoria

Var på jobb igjen igår for første gang siden positiv test (har vært sykemeldt pga lilletåa [8|]) og når jeg skulle sitte i kassa mens kasserer hadde matpause slet jeg seriøst med å holde meg våken [&:] Var jo så stille og hadde jeg hvilt hodet bittelitt så hadde jeg sovna tvert [8D]

thi thi..[:D] kjenner meg igjen...
pauser er ikke gøy..holdt på å sovne i mat pausen om mandag jeg....

ORIGINAL: Sol skal bli mamma

ja det er jeg å...gjeeeeesp...bare lyst å sove..og når man har sovet så er man jo like trøtt jo....[8|]

det er tydeligvis mye som foregår i kroppen om dagen, er kjempetrøtt når jeg står opp om morran,
selv om jeg da la meg kl 21 på kvelden[&:] men, det er verdt å være litt trøtt nå, med tanke på hva det fører til[:D]

Sliter her og. Hjelper heller ikke når guttungen som eg må vekke hver eneste morgen velger den ene dagen i uke eg begynner sent og dermed kan sove litt lenger til å våkne 2 timer før vi måtte og nekte å legge seg igjen[:'(] Tror eg legger meg 20.00 i kveld altså

Kunne ikke vært mer enig! Føler meg som en elendig mor for snuppis... Har ikke ork til å være med på noe som helst på ettermiddagene, så sambo må ta henne med ut hver dag mens jeg purker en time på sofaen[&:] Gleder emg til å ha litt mer energi igjen!

Back
Topp