Er det mulig?!? oppdatert

fano

Gift med forumet
Nå fikk jeg snakka med riksen, de hadde enda ikke fått resultatet så de ringte a-hus og a-hus hadde analysert prøven selv, så ringte riksen meg opp. Prøven på hcg mitt hadde steget faktisk, fra 12 til 23.....er det rart man blir gaaaaal[:'(] Nå må jeg inn og ta en ny prøve i dag. [&o][&o][&o][&o][&o] 

Nå fikk jeg tlf fra riksen, mitt hcg hadde sunket til 1 og det tyder på at kroppen har klart og rydde opp selv, det letta veldig, da slipper jeg en laaang prosess liksom [:)] Nå kan jeg begynne og prøve og tenke framover igjen [:)]

må virkelig beklage så mye,men no i julen har eg mistet helt "kontroll" på dere her inne[:(]

korti målte du hcgèn din?

Dette her var snodig, for det var ferskforsøk på deg -det var ikke FET eller fryseforsøk som vi kaller det.

Men det var jo en lav start da, men den hadde jo økt ........hvordan føler du deg og hvor mye har du blødd?

ORIGINAL: Ivara

Så rart dette var da.
Håper de finner ut av det snart fano, det må være utrolig slitsomt å gå slik i uvisse.

Klem til deg.

Signerer Ivara her.

Uff, håper de finner fort ut av det. Veldig slitsomt å gå sånn i det uvisse og ikke vite hva en skal forholde seg til...

Det var ferskt forsøk ja med 2 egg, og den steg fra 12 til 23 på 2 dager, det er alt for lite, men det skulle ikke ha steget, så jeg måtte inn på riksen i dag og ta ny prøve, og fikk en laaang samtale med i kjempe flott sykepleier som forklarte meg litt om hva som antaglig skjer. Det kan være noen rester som sitter igjen, hvor de restene er kan de ikke svare på før det har gått lengre tid, men det kan være utenfor livmor, i eggledere osv. Hun sa at hvis den blodprøven jeg tok i dag viser senkning så er det bra for da rydder kroppen opp, men hvis den fortsatt er lik eller hat steget så må vi avente til det har gått litt lenger tid og da må jeg kanskje forberede meg på en lang prosess med og få ut restene, de vil da først sette en sprøyte som faktisk er cellegift, for den dreper alle nye celler og mine nye celler er jo det som da foregår, og da må jg inn til hyppige kontroller, men håper nå at kroppen klarer og ordne opp selv, så jeg får høre i morgen hva resultatet blir. Det var godt og prate med henen i dag og jeg fikk svar på en del ting i forbindelse med prosessen, tiden de har, ressursene de har osv, forstår litt mer nå, men er ufattelig tom og tris med tanke på det som skjer med meg og kroppen min. Jeg er helt utmattet og frustrert og veit ikke hva godt jeg skal ta meg til, men må fortsatt holde meg oppe så jeg får gått gjennom alt det som skjer nå, men det er jammen men ikke lett [&o] Tusen takk for alle gode ord. Skal oppdatere litt når jeg får samla tankene, da er det enklere og faktisk forklare så dere skjønner, [:)] jeg må bare la det synke litt først. klem til dere alle

Uff dette er ikkje berre berre fano. Så godt at du fekk snakka skikkelig med sjukepleiaren.

Håpa da ordne seg no snart.

Stoooor klem på vei.

Tusen takk [:D]

tusen takk for gode ord [:D] vi er i litt tenkemodus nå. Det har skjedd så mye denne jula, og de pengene jeg har spart opp skulle vi bruke til bryluppet vårt i juni, men det ser jo ut som vi må bruke på dette prosjektet som er mer verdt. Men vi har brukt opp de 3 forsøknene vi har av staten, det er mulig vi får et 4 forsøk, men da må vi betale alt selv og det blir ca 30 tusen med medisiner. Vi kan jo gå privat og da snakker vi ca 90 tusen for 3 forsøk, så vi vet ikke helt hva vi skal prioritere....mye og tenke på, hvertfall økonomisk. Men har kommet meg over det værste sjokket over det som skjedde og er lettet nå over at kroppen klarte og rydde opp selv og at den kommer i gjenge igjen etter 1 år med mye juling. Vi skal på poliklinikken 27 januar og jeg skal få ultralydunersøkelse av livmor med vann osv, så jeg får en utredning til, det har jeg krevd.

Bra at kroppen har rydda opp fano,
godt å sleppe noe videre styr tenker eg..[&:]

Håper denne nye utredninga kan gi dåke svar som tidligare ikkje har komt fram,
og så håper eg at ting vil gå bedre i 2009, enn det har gjort i 2008..

Gode klemmer sendes over vennen,
hiver i litt ~*~*~*~babystøv~*~*~*~ også..

Kanskje det kan gjer nytte i da nya året som er i anmarsj,
ønsker dåke lykke til i tankeboksen, gler meg til å høyra fortsettelsen dåkas..[:)]

Tusen takk snuppa [:D] kos deg videre med bebisen i magen....[:D]

Back
Topp