Er det mulig med falsk positiv?

KanskjeBaby2021

Blir kjent med forumet
Litt stressa her nå. Jeg trodde jeg forventet mens igår, men siden den har vært litt variabel så ble jeg ikke så bekymret. Jeg har testet aktivitet både igår og idag, men de har vært relativt blanke. Kanskje skimte skyggestrek med riktig lyssetting og godvilje til. Men! Så tok jeg en til test for moro nå, siden jeg har fått positiv test på kvelden med tidligere barn. Og det dukket opp en ganske tydelig strek. Men så klarer jeg ikke helt å tro på det. Kan den være falsk, mtp at den jeg tok for bare noen få timer siden var blenda? Slenger ved et bilde, for jeg føler jeg drømmer her.
 

Vedlegg

  • CF3822E2-0C0B-4F3D-9E1C-A59D0C8B824C.jpeg
    CF3822E2-0C0B-4F3D-9E1C-A59D0C8B824C.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 105
Tror du er gravid, ser ut som babystrek! Gratulerer :) Man kan få falsk positiv, men sjelden så sterk som den der!
 
Ser bare 1 strek, ved graviditet er det vel 2?
 
Ser antydning til strek men hadde dette vert på min jobb, hadde den blitt satt som negativ.
 
Jeg syns jeg ser strek, men ville nok testet igjen om en uke eller i hvert fall noen dager for å være sikker :) falsk positiv er mulig, men ikke vanlig
 
Det kan være det er for tidlig, at den vil bli sterkere. Ta en ny test om noen dager :) Mine begynte også svake, og nå skal jeg straks føde! Skyggestreker kan oppstå, men da er de gjerne grå og tynne.
 
Back
Topp