er det mulig?*irritert*

Hehe skrev:
Forstår at det ikke er noe kjekt og jeg forstår styreren. I og med at det kommer nye barn. Noe du sikkert viste om, og derfor kunn planlagt at pappaen kunne tatt sykt barn dag. Det er ikke slik at det alltid er mammaen som må være hjemme... Itillegg så skriver du at barnet har lyst til å være hjemme med deg, er hun syk så kan du være hjemme med barnet. Men er det slik at hun faktisk ikke er syk, men har en dårlig dag og ønsker å være hjemme, så hadde det ikke vært meg alternativ å være hjemme i mine øyne.

signerer! Det er jo barnet son vil være hjemme med deg. Det er jo ikke grunn nok.

Ljiljana skrev:
MalinDalin skrev:
Jafseslafsaslappfis skrev:
unnskyld meg,men jeg visste faktisk ikke at det skulle komme 2 nye barn i dag..har ingen fortalt meg! og hvis min datter er slapp og ikke i form en dag,så setter jeg faktisk henne foran min vikarjobb! jeg bare ville lufte meg fordi jeg syntes sjefen svarte meg veldig uporfft!
planlegge at pappan tar syk-dag? ja,det er jo enkelt..."du jeg tror snuppa er syk på mandag,så da må du være hjemme" ja er man synsk så..

man trenger ikke være synsk for å planlegge på forhånd. "du, mye som skjer på jobben min denne uka. Tar du syk dag om uhellet skulle være ute?" det folk reagerer på er vel ikke at hun er syk, men at du beskriver det som om hun har en dårlig dag og det frister mer å være hjemme med deg..

Man kan vel ikke planlegge når ungene blir syke uansett. Og her som hos mange andre så er pappaen ofte dratt på jobb før ungene står opp.. Og da blir det for dumt at han skal komme hjem igjen (i dette tilfelle 1 times kjøring) bare fordi mor har en vikarjobb. Hadde aldri forlangt at pappaen skulle gjøre det her i huset. Og som hun sier så kan ikke hun vite om det BLIR travelt på jobben hennes denne uken dersom hun bare er vikar.

Jeg syns sjefen din var skikkelig respektløs jeg! Ho hadde overhode ikke trengt å si at det kom 2 nye barn idag i det hele tatt, for du kom jo ikke likavel. Så hva skal ho da gi deg dårlig samvittighet for?!!
Jeg har og en sånn på ene jobben min. Det er nestsjefen da. Forrige gang jeg var syk, så måtte jeg finne vikar selv!!! Jeg var faktisk så syk at jeg havnet på sykehus!
Nei, noen burde aldri vært sjef emoticon

Og her i hus er det "alltid" meg som tar meg sykefri med barn. Det er fordi at på mine jobber så blir det satt inn vikar, men det blir ikke gjort på mannens jobb.

Back
Topp