Er det mulig...en jeksel??

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Snuppa har hatt 5 tenner lenge nå, 3 oppe og to nede. Veeeeeldig søt[:)] Den sjette tanna oppe skimter jeg så vidt under kjøttet.
Idag klina jeg på Dentinox og når jeg kjører fingern inni kjeften hennes så stakk det opp noe langt bak....Ja det er en jeksel oppe [:-]

Hva slags jeksel er det??? Den er ganske langt bak, tror det er plass til 2-3 tenner mellom de forran jeg.

Er det noe som heter 1 års jeksel?
Vi har 6 års jeksler ikke sant??

Babyen min skal snart konfirmeres buhuu...nå går tida litt vel fort her hehe....

ja, veit av fleir som har fått jekslan sine i deinn alder'n [;)] tantesnuppa hær har væll roinnt 13 tenner og hu e født i mars [8|] (jenta te kalla123)

Blei like sjokkert når det skjedde her [;)]
Men er nok 1-års jeksler [:D] Å dem virker laaaaangt bak[8D]
Snuppa her har to oppe nå [:)]

Hehe, skvatt av en tann i dag jeg og, men det var en fortann oppe [8D]
Hun har hatt en i en uke, og har ikke sett antydning til den andre engang, og plutselig var den ute [:D]

Men ikke like spennende som en jeksel det da [8D][:D]

mini her har fått nesten ut en jeksel på en side og den på andre siden er på vei ut. Kalles vel 2årsjeksler, men de kommer når de vil selv..

Odin har fått begge 2års jekslene nede, og en oppe på vei igjennom ser det ut som.
HS som skjekket Odin sa at noen barn fikk 2års jekslene allerede 1år gamle og 4års jekslene som 2åringer...

Back
Topp