forstår kva du tenker poca..men tror du misforstår litt, og beklager viss du følte at dette "tråkket deg for nær" ..
EIN TING! INGEN HER SEIER AT FOLK SOM RØYKER IKKJE ER GODE FORELDRE!!!
Dette er ein link på denne dama sin oppførsel, Og JA eg meiner virkelig at ein person er dum og lite gjennomtenkt når vedkomne står og vifter bort røyken frå vogna og GLEMMER den i magen! kva er poenget!!
Og ja eg meiner at ho er dum som står med 3 barn og spiller på automater! Har du noken som helst erfaring med kva desse spilleautomatene gjere med folk? er du klar over kor mangen familier som lider der foreldra spiller bort pengene!? ( nei eit blad til 40 kr,- har me ikkje råd til...for mamma skal spille bort de 2000,- her så då er me blakk )
DETTTE var ein link som var rettet mot denne dama , IKKJE MOT FOLK SOM RØYKER!!!!
kan eg gjere det meir klart no? Og NEI ein skal IKKJE dømme folk, men ein har vel lov å meine at ein person virker dum og lite gjennomtenkt..og utifra det inntrykket der, så meiner eg "sånne" folk ( altså som er lite gjennomtenkt, litt enkel, og prioriterer så feil) burde kanskje ikkje fått barn før dei kan ta ansvar. Og eg meiner at ho ikkje viste ansvar ved dei tinga ho gjorde!
Og når det er sagt så ønsker eg IKKJE noke krangling her, ALLE her inne har sine meininger, og me respekterer kvarandres meininger.
Så viss du poca vart sint på meg, så skal du få lov til det, heilt i orden. Ønsker alle ein fin dag.