er det mulig å ikke bare la en tråd være en tråd?

ORIGINAL: *Nikki*

noen er så forbanna perfekte vettu........... [:@]

nei, det blir jo helt feil.
Er vel mer riktig å si at noen tror at de er så utrolig perfekte[8D]

Hadde det vært en "avsporingsfunksjon" her, også kjent som "gaffling" så hadde jeg gjerne brukt den i den nevnte tråden altså.

Jeg får vondt av dere.

Nå når jeg har lest tråden det handler om så var jo akkurat det der en ganske morsom greie da, og det ble jo påpekt på en spøkefull måte, så syntes kanskje det ikke var noe å ta på vei for. 

Noen ting fortjener bare ikke å bli tatt alvorlig, min mening [8D]

Svadapiss hvor en skal insinuere at det er ikke rart det er voldtekter når det er så mange innvandrere her til landet, uten å faktisk tørre å stå for det.. Neh, blir for dumt. Da får jeg krampetrekninger i må-si-noe-vås-muskelen min iallefall.
Om det ikke var det du mente, så beklager jeg. Men det var inntrykket jeg satt igjen med, kanskje jeg som er et forferdelig menneske som dro den slutningen litt kjapt [8D]

ORIGINAL: TheGoodWife

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Froskegele

Jeg syns egentlig du var heldig jeg yummy, det kunne ha utviklet seg til en 8-siders tråd om skrivefeil med sukking og stønning [;)]

joda, gjerne det. Men det er jo dessverre ikke første gangen jeg ser at samtlige rakker ned på skrivefeil, unnlater å svare på hva tråden handler om, og essensen i tråden forsvinner, fordi "alle" henger seg på skrivefeil isteden.
Jeg kan nesten med 100% sikkerhet si at i 70% av alle tråder som postes, så blir det kommentert skrivefeil, og hva trådstarter spurte om, blir ikke svart på.

Du svarte jo heller ikke på det TS spurte om da. Jeg er ikke enig i at det kommenteres skrivefeil så ofte som i 70 % av trådene. Kan vel si at du var litt "uheldig" med akkurat den skrivefeilen i akkurat den tråden.

jeg hang meg på kommentaren rett under trådstarter sin jeg, og sa meg enig med den, og la noe mer, så jo, tør da påstå at jeg faktisk svarte på det trådstarter skrev om.

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: *Nikki*

noen er så forbanna perfekte vettu........... [:@]

nei, det blir jo helt feil.
Er vel mer riktig å si at noen tror at de er så utrolig perfekte[8D]

Næh, jeg veeet [:-]

Kjære yummy, jeg ler fortsatt av særskrivingsblomsten din. Ikke av voldtekt. Hvis du vil, velkommen tilbake til den andre tråden for en seriøs diskusjon.

Back
Topp