Vi har i løpet av de 10 årene vi har vært sammen, snakket sammen hver dag. Nå har vi bodd sammen i noen år, så det er jo naturlig. Men før vi flyttet sammen, sendte vi meldinger og ringte hverandre hver dag. Han var enda mere ivrig på å sende sms til meg, og det kan han godt vær enda. Jeg er nok også som deg, avhengig av bekreftelse særlig tidlig i forholdet. I forelskelsesfasen så ønsker man jo stadig å høre i fra den man er forelsket i. Det er jo naturlig, fordi man ønsker bekreftelse på at den andre føler det på samme måte.
Etter 10 år, får jeg fortsatt koselige meldinger nesten hver dag, når sambo er på jobb. Trenger ikke være "elsker deg" meldinger, men "hvordan har du det?" meldinger. Og det betyr mye;) Da vet jeg at jeg har en som bryr seg av meg:)
Ville nok blitt litt skuffet jeg også, dersom han ikke sendte hyggelige meldinger noen gang. Og jeg mener som noen over her, at man ikke kan skylde på at han er mann, og derfor naturligvis ikke sender mye sms. Menn er jo ulike, også her:)
Snakk med han, og kom fram til en mellomting;)