Er det meg eller er det han????

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Jeg ser ikke problemet jeg. [:-] dere snakkes hver dag på tlf og msn, hvorfor er det så viktig med SMS?

Si det.... aner ikke. det er ikke like viktig for meg som det var før. MEN jeg blir jo skuffa om jeg sender han en koselig sms og han OVERSER den helt. Og det hender ikke sjeldent han overser det som blir skrevet. Ennå jeg syns jeg nesten ikke sender sms lenger... Syns det er litt rart å ha en kjæreste man ikke kan NÅ på sms. Man måååå ringe.

ORIGINAL: thejohan

Vil du ha en sms som du SPØR etter, eller vil du ha en sms som kommer helt utav seg selv?

Jeg ville helt klart valgt det siste..

[;)]

som kommer av seg selv... OG jeg vil gjerne ha svar på de få jeg sender.
men det er visst for mye å håpe på[8D] begge deler er visst for mye å håpe på...

har ikke troen på at han sender om jeg ikke gir lyd fra meg, men jeg skal jo teste ut det.

Jeg er helt motsatt! (vært sammen i 6 år da)

Men jeg har sagt til han, at han kan godt sende meg sms, men ikke forvent svar alltid. Hvis jeg sender en sms hvor det står "elsker deg" eller "ha en fin dag", så sier jeg det til han.. Jeg sender ikke det bare for å høre det tilbake.

Men jeg vil vel ikke si at det er du som har et problem, men dere må bli enige. Og da er det ikke bare han som skal gjøre som du vil.. Han kan jo godt si at det er koselig å høre fra deg, selv om han ikke svarer.

Er du hjemmeværende? For da skjønner jeg at du syns det kan bli lenge å vente en hel dag på å høre fra han, men tenk på at dagen går mye fortere for han, og han har andre ting å tenke på også..

Håper dere finner ut av det iallefall[:)]
lykke til[:D]

ORIGINAL: Snuppaa

Men altså.... dere som har kjærester.... vi er sambore..

Hvor mye må dere prate i løpet av en dag???
4 gabger ofte fler
Eller hvor ofte prates dere?
masse!
Evt dere som har samboer og han evt skal reise bort osv og..
masse da og [:D]

ORIGINAL: jenny77

Jeg er helt motsatt! (vært sammen i 6 år da)

Men jeg har sagt til han, at han kan godt sende meg sms, men ikke forvent svar alltid. Hvis jeg sender en sms hvor det står "elsker deg" eller "ha en fin dag", så sier jeg det til han.. Jeg sender ikke det bare for å høre det tilbake.

Men jeg vil vel ikke si at det er du som har et problem, men dere må bli enige. Og da er det ikke bare han som skal gjøre som du vil.. Han kan jo godt si at det er koselig å høre fra deg, selv om han ikke svarer.

Er du hjemmeværende? For da skjønner jeg at du syns det kan bli lenge å vente en hel dag på å høre fra han, men tenk på at dagen går mye fortere for han, og han har andre ting å tenke på også..

Håper dere finner ut av det iallefall[:)]
lykke til[:D]

takk for svar. jeg må respektere at han ikke er glad i sms. Men at han kunne gjort det likevel til tider mener jeg..vi får snakke sammen til uka om hvordan vi skal løse dette forholdet fremover. i forhold til at det er avstand mellom oss.
Jeg er ikke hjemmeværende. Studerer og jobber... men mye av tiden går likevel med på å tenke; hører jeg noe fra han tro?!

ORIGINAL: theojora

tror jeg hadde irritert meg over det samme,, og blitt litt lei meg... det koster så lite å sende avgårde en sms med feks: tenker på deg eller bare noe sånt kort noe når man vet at den andre parten lever lenge på det[:)]

nemlig... er bare noe sånt jeg hadde satt pris på.

Hvis han har sagt at han ikke er en sms-person så er det jo dumt å lage en krangel ut av dette da..
Jeg er selv en person som lett kan syns det blir for mye mas, og jeg hadde lett meldt meg ut om noen skulle mast seg til mld.....

Nå er jeg gift da så vi sees jo stort sett hver dag, he he.. Men feks nå er han borte i 6 uker og da ringes vi på kvelden..

Syns nok du burde vurdere å velge bort denne kampen og bare godta at han ikke er så glad i dette med mld. Er det virkelig såååå viktig??

ORIGINAL: Bounty

Hvis han har sagt at han ikke er en sms-person så er det jo dumt å lage en krangel ut av dette da..
Jeg er selv en person som lett kan syns det blir for mye mas, og jeg hadde lett meldt meg ut om noen skulle mast seg til mld.....

Nå er jeg gift da så vi sees jo stort sett hver dag, he he.. Men feks nå er han borte i 6 uker og da ringes vi på kvelden..

Syns nok du burde vurdere å velge bort denne kampen og bare godta at han ikke er så glad i dette med mld. Er det virkelig såååå viktig??

jeg skal velge bort kampen. må bare bite litt i det sure eplet, siden jeg er en som setter pris på et par hyggelige sms iblant.

. MEN vi er

Men altså.... dere som har kjærester....

Jeg har kjæreste som ikke har barn. Han jobber fem min unna her jeg bor, så han kommer som regel innom her etter jobb og spiser middag med oss. Det er som regel den første gangen vi snakker sammen i løpet av dagen.
Sender sjelden sms når jeg vet han er på jobb. Da jobber han jo, og skulle ikke behøve å sende meg sms. Han liker ikke å sende sms, og jeg er ikke noen racer på det jeg heller. Syns det tar så lang tid og man får sagt så lite, hehe!
Vi sende hverandre mer sms i begynnelsen selvfølgelig, men det er litt annerledes. Alle strekker seg vel litt lenger for å få det man vil.[8D]
De gangene vi ikke ses over flere dager (gutteturer o.l.), så snakkes vi sjelden på telefon. Da går det i korte samtaler på msn, som regel.

Det jeg mener er at du kanskje er litt krevende. Det virker som du er litt usikker? Kan det stemme? At du trenger bekreftelse fra han konstant? Jeg var litt sånn tidligere, men merker det har gått over med årene.

Skal sies at de gangene jeg får en kosemoseoverdose-sms av min kjære blir jeg veeeldig glad og takknemlig. Tror ikke jeg hadde blitt like glad (på en måte) hvis jeg hadde fått mange sånne hver eneste dag.[;)]

ORIGINAL: fairy

. MEN vi er

Jeg har kjæreste som ikke har barn. Han jobber fem min unna her jeg bor, så han kommer som regel innom her etter jobb og spiser middag med oss. Det er som regel den første gangen vi snakker sammen i løpet av dagen.
Sender sjelden sms når jeg vet han er på jobb. Da jobber han jo, og skulle ikke behøve å sende meg sms. Han liker ikke å sende sms, og jeg er ikke noen racer på det jeg heller. Syns det tar så lang tid og man får sagt så lite, hehe!
Vi sende hverandre mer sms i begynnelsen selvfølgelig, men det er litt annerledes. Alle strekker seg vel litt lenger for å få det man vil.[8D]
De gangene vi ikke ses over flere dager (gutteturer o.l.), så snakkes vi sjelden på telefon. Da går det i korte samtaler på msn, som regel.

Det jeg mener er at du kanskje er litt krevende. Det virker som du er litt usikker? Kan det stemme? At du trenger bekreftelse fra han konstant? Jeg var litt sånn tidligere, men merker det har gått over med årene.

Der beskrev du meg bra ja... Jeg er nok mer krevende enn han når det gjelder kontakt. Og blir fort usikker på hva han egentlig vil når jeg syns jeg hører lite. Og når han ikke engang kan sende en sms for min skyld, så kommer mange tanker farende..
Hvordan jeg skjerpe meg her?? tips?

Sambo er heller ikke noe sms skriver. Og det skjønner jeg godt fordi jeg er ikke noe glad i det jeg heller.
Vi har vrt sammen i 4 år. Noen ganger reiser han op forskjellige kurs osv og verken ringer eller sender sms 1 hel dag. Blir litt sur jeg, men jeg gjør jo egentlig det samme så der er ikke noe å være sur for...[:-]
Og om vi vi ringer til hverandre så er det for å sjekke hvordan barna har det og ikke fortelle til hverandre at savner hverandre eller noe. Da vi var kjærester så skrev vi heller ikke til hverandre hver dag.
MED det passer oss og derfor er ok. Hvis du synes det at han er helt borte noeb dager er ikke greit for deg, så må du kanskje tenke deg om litt. Vi kan ikke forandre menn, vi må leve med de slik de er , derfor er det viktig å være kresen fra starten av og velge det som passer deg best.

Vi er gift, har vært sammen i 7 år, og uansett setting har vi sms'et, pratet eller sett hverandre hver eneste dag, stort sett flere ganger om dagen! Og nå som vi har en vanlig hverdag med jobber og barn i barnehagen, prates vi stort sett minst 2 ganger om dagen, veldig gjerne fler. Så vi prater mye sammen. Er gode på å prate sammen:)

Der beskrev du meg bra ja... Jeg er nok mer krevende enn han når det gjelder kontakt. Og blir fort usikker på hva han egentlig vil når jeg syns jeg hører lite. Og når han ikke engang kan sende en sms for min skyld, så kommer mange tanker farende..

Hmm..
Det første må være å begynne å like deg selv. Vite at du ER bra nok her i verden, og mer enn bra nok for han.
Han hadde ikke giddet å ringe deg hver eneste dag og snakke på msn hvis du ikke hadde betydd noe for han. For meg så virker han kjempeglad i deg.

Også er det den kjipe. Denne sliter jeg fortsatt med selv.. Det er ikke verdens undergang om det skulle bli slutt mellom dere. HVis man tenker sånn så blir man automatisk mer avslappet. Ikke at man er noe mindre glad i han, eller ikke blir lei seg om det skulle gå dårlig. Men vite at man kommer seg helskinnet igjennom det.

Litt grandiose tips her, men det er det som funker...[;)]

Hmm..
Det første må være å begynne å like deg selv. Vite at du ER bra nok her i verden, og mer enn bra nok for han.
Han hadde ikke giddet å ringe deg hver eneste dag og snakke på msn hvis du ikke hadde betydd noe for han. For meg så virker han kjempeglad i deg.

Også er det den kjipe. Denne sliter jeg fortsatt med selv.. Det er ikke verdens undergang om det skulle bli slutt mellom dere. HVis man tenker sånn så blir man automatisk mer avslappet. Ikke at man er noe mindre glad i han, eller ikke blir lei seg om det skulle gå dårlig. Men vite at man kommer seg helskinnet igjennom det.

syns det var gode tips og takk som forstår meg. så føler jeg meg ikke helt teit her.

vet han er glad i meg. og vet jeg må slutte å håpe på kontakt så så mye og at han skal sende ditt eller datt... det er bare så vanskelig å slutte å håpe. men jeg må.

Hmm..

syns det var gode tips og takk som forstår meg. så føler jeg meg ikke helt teit her.

vet han er glad i meg. og vet jeg må slutte å håpe på kontakt så så mye og at han skal sende ditt eller datt... det er bare så vanskelig å slutte å håpe. men jeg må.

Bare hyggelig![:)]

Jeg vet hvor vondt det er å føle seg usikker.. Jeg har mine dager selv. Da må jeg virkelig jobbe for å ikke bli et monster.[8D]

Jeg har møtt en mann...
Og vi er i startfasen

Han HATER å sende SMS.
MEN til meg sender han hele tiden. Det går ikke lange tiden før jeg får en sms fra han.
han sier at han elsker å sende sms, så lenge det er til meg. [:)] Og han elsker å få sms fra meg.

Og vi jobber dessuten sammen! Så ser hverandre hver dag frem til kl 1600.
Tilbringer tid sammen annenhver helg ( da Oliver er hos pappan sin), og noen kvelder innimellom.

poenget er at vi er forelsket ( iiik sa jeg det?? hihi) og vi klarer rett og slett ikke gå lenge uten å høre fra hverandre.
Det er sann det skal være syns nå jeg. og håper det varer leeeenge[:)]

Lykke til!!

Jeg hadde tatt dette som et nederlag jeg.. følt at jeg var mere interssert i han.. enn han var i meg.

Nå bor jeg sammen kjæresten min da.. men før vi flyttet sammen sendte vi mange sms i løpet av dagen.. ringte hverandre hver dag.. snakket på msn.. så hverandre hver dag..

Var jo døden å ikke se han hver dag..

jeg og sambo har vært sammen i over 12 år, og han har ingen meldeplikt overfor meg, selv om jeg skulle ønske det[:D]
i starten var jeg veldig opptatt av at han måtte gi en lyd fra seg hver dag hvis han var borte, men tilslutt innså jeg at det faktisk betydde mer for meg når han gjorde det uoppfordret 3 ganger på en uke en hver dag. vi kranglet også mindre da, siden vi ringte hverandre når vi hadde noe og si, og ikke bare fordi vi måtte.

tror ikke du er unormal i det hele tatt, tror det er ganske vanlig jente/gutt problem. snakk sammen og kom til ett kompromiss dere begge kan leve med. hvis han ikke kan sende deg en mld hver dag, må¨han finne en annen måte å vise deg og betrygge deg om at han bryr seg.

Vi har i løpet av de 10 årene vi har vært sammen, snakket sammen hver dag. Nå har vi bodd sammen i noen år, så det er jo naturlig. Men før vi flyttet sammen, sendte vi meldinger og ringte hverandre hver dag. Han var enda mere ivrig på å sende sms til meg, og det kan han godt vær enda. Jeg er nok også som deg, avhengig av bekreftelse særlig tidlig i forholdet. I forelskelsesfasen så ønsker man jo stadig å høre i fra den man er forelsket i. Det er jo naturlig, fordi man ønsker bekreftelse på at den andre føler det på samme måte.

Etter 10 år, får jeg fortsatt koselige meldinger nesten hver dag, når sambo er på jobb. Trenger ikke være "elsker deg" meldinger, men "hvordan har du det?" meldinger. Og det betyr mye;) Da vet jeg at jeg har en som bryr seg av meg:)

Ville nok blitt litt skuffet jeg også, dersom han ikke sendte hyggelige meldinger noen gang. Og jeg mener som noen over her, at man ikke kan skylde på at han er mann, og derfor naturligvis ikke sender mye sms. Menn er jo ulike, også her:)

Snakk med han, og kom fram til en mellomting;)

Back
Topp