Er det mangen

Lillin

Flørter med forumet
babyer som sover på eget rom nå?

Her har vi bare 2 soverom og det er på hver sin etasje, så jeg driver å grubler på når hun skal "flytte ut", hadde vi hatt et soverom ved siden av vårt så hadde jeg flytta hun dit for lengst!!
Vi er på jakt etter større bolig, trenger mer en 2 soverom, men det tar tid, ingenting vi liker

Hun her sover ikke på egent rom enda, vi har et rom til, men jeg er ikke klar:p

Her sover han på samme soverom som oss.. vurderte ei periode å legge han på eget rom pga Mye rot om natta.. ble heldigvis ikke noe av emoticon

Kjenner jeg grur meg sykt masse til han "flytter" ut

Sover ikke på eget, da jeg syns det har hvert greit å bare dra han opp av vogga på morran og amme og sove videre. Men når vogga ikke kan brukes mer, blir det eget rom på han også :) Gjorde samme til søstern, så hun fikk eget rom når hun var 10 mnd. Gikk over all forventning.

Her søv ho på vårt rom enda.. Er så greit for ho halveis vakner i 5 tida og da tek eg ho opp til meg så sover vi til 08 ca :-)

Jenta mi sover på eget rom, det har hun gjort siden hun var 4 mnd :)
Godt til både mor og barn det :)

Sover på vårt rom. Blir å gjøre det til høsten. Mammaen er IKKE klar for å ha han på eget rom:P Selv om vi har 3 soverom og et vegg i vegg med vårt:P

sover i egen seng ved siden av meg :D Det har hun gjort fra dag 1! 

han har sovi på "eget" siden han var 2 mnd. flytta inn til storebror da og jeg syns det er helt deilig og han sover mye bedre da også =)

Her somer lillegutt på samme rom som oss enda- og det vil han nok gjøre en stund til. Litt fordi jeg ikke er klar,  ;-p og litt fordi det er anbefalt å la dem sove på samme rom som foreldre det første året pga krybbedød- det menes at man gjerne kan forhindre det på det måten av foreldrene gjerne får med seg om det skulle skje noe.

Men tror nok at vi flytter han over på eget rom like over sommeren dersom trenden han er inne i nå med å sove natten igjennom fortsetter! :-)

Vesla her ble flyttet over ca ved 4 mnd.

Mye pga faren hennes står opp 04:00 for å dra på jobb, men også fordi hun ville opp og ha mat hver 2-3 time, vi ville prøve med eget rom for å se om hun ble roligere. Det ble hun.. gikk ned til å ville ha mat en gang om natta nesten på dagen. :-)

Back
Topp