Er det mangen av barna

tojenter

Forumet er livet
som enda ikke ruller rundt??? Caroline gjør det ikke ( har bare gjort det 7 ganger, og den første og jeg tror ikke det er med vilje)

Marius har snudd seg to ganger fra rygg til mage...og nå nettopp fra
mage til rygg, men den tror jeg var tilfeldig...
Så jeg kan vel ikke si at han ruller sånn ordentlig enda....

mi ruller å åler sæ bakover,å så "hopper" han[:D][:D][:D] han trekker bena under magen å sparker fra,så havner han på rygg iigjen... 

min snur seg kun på sidene... ruller ikke rundt"!![:)]

Sindre ruller fra rygg til mage og mage til rygg, men i det siste har han bare lagt seg over på siden når han ligger på ryggen.

Han beveger seg rundt i sirkel når ligger på ryggen da [:D]

Ligger bom stille her... Vippet over på siden et par ganger, og fra mage til rygg noen ganger... Men ikke interessert egentlig..[:D]

Utifra Mathiasen så er det ikke så super stas å rulle rundt...vel det å rulle er morsomt, han har jo nesten snudd seg i lufta når du legger ham ned...meeeen...når han er litt trøtt så gidder han ikke å rulle fra mage til rygg...suuuuukk...da hyler han som en gris....han ligger ved siden av meg nå...[&:] innemellom skulle jeg ønske han bare kunne ligge i ro...huff da...slemme mamma tanker...fy,fy,fy...dumme meg, men det er litt stress når du prøver å gjøre andre ting så ender du med å stå å snu ham hvert 15 sekund...han ruller veldig fort for å si det sånn[;)]

Men jeg klager ikke over utviklingen, bare den evinnelige hyling...[8|]

Torjus har rullet fra mage til rygg en mnd. tid nå, men begynnte nettopp å rulle andre vei.. nå når jeg legger han på ryggen så går det bare noen sekunder så er han på magen.[:D]

Ikke tegn til rulling her eller, men det kommer vel etterhvert...

Sebba ruller begge veier. startet med mage til rygg, men nå er det rygg til mage som er moro[:)]

Back
Topp