Er det mange

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
her som har sex uten prevansjon?? Og som fullfører hele akten uten og hoppe av i svingen??? Jeg har ikke tatt noen prevansjon og har heller ikke planer om det.. Så her blir der sikkert en til om ikke alt for lenge... Hvis ikke det tar noen år sånn som forige gang da.. Tok sin tid før spiren satt på meg...

Vi har ikke hatt prevansjon når vi har hatt sex [8|] Men har ikke fått tilbake mensen enda, og satser på at det går bra... hehe... selv om jeg jo vet at eggløsningen kommer før mensen [8|]
men faktisk så har jeg lyst til å bli gravid igjen, selv om det nok ikke skjer nå, siden jeg ikke har noen å bli gravid med [:D]

vi hadde sex noen ganger uten noe prevensjon,så begynte vi med kondom,men det suuuuger big time...(synes vi..)
så begynte jeg med cerazette ,å det var mye bedre.. bortsett fra at jeg fikk humørsvingninger i begynnelsen,men det varte ikke lenge,kun par uker.
å ikke la jeg på meg heller.

kondom har vi faktisk aldri brukt.. det er noe herk!!! [:'(][:'(]

ORIGINAL: tonje07

kondom har vi faktisk aldri brukt.. det er noe herk!!! [:'(][:'(]

Enig med deg... Er no sex med kondom[:'(][:'(]

hehe.. godt det ikke bare er oss da [;)] tror vi har prøvd det to ganger eller noe i løpet av de 9 årene vi har vært sammen [:D]

Vi bruker gummi, for jeg ønsker ett år mellom Mia og eventuelt nestemann[:)]

jeg skal sette inn spiral nå 26 mai...men ja vi har hatt sex uten prevansjon og gått fullt ut,men fikk mensen rett etterpå...og nå er vi mer forsiktige..hopper av i svinge....kremt( kjempe forsiktig) men kondom SUGER!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Lille Tindra mi...

bruker kondom vi... bare til spiralen kommer inn[:D]

Jupp!!

Back
Topp