er det mange

mariannnilsen

Forumet er livet
som har begynt å trene igjen etter fødsel ??og evt hva trener dere

jeg begynte i går , og det er så deilig ..
har trent litt fra før da , men det er bare innebandy , nå har jeg begynt med styrketrening (situps osv )
har bestemt at jeg skal trene 5 dager i uka og gå tur minst 3 dager i uka og bare spise sunt og ikke karbo

føler jeg har vært litt flink denne uka :
lørdag spilte jeg innebandy turnering
mandag gikk jeg 3timer og 15 min skogtur
onsdag gikk 1,5 time tur
torsdag trente 1 time
fredag 1,5 time tur + 1 time trening

og bare spist sunt , så nå får kiloene renne av og magen bli stram til sommeren [8D]

Så flink du e. ;)

Æ går bare tur æ. Og tar situps en sjelden gang.
Men skal ha sånn trenings-uke når pappa'en e hjemme, for da kan æ komme meg litt mer ut.

ORIGINAL: anne marit

Trener pilates,yoga,styrketrening og dansing[:D]

Hvordan har du tid...?

He veldi lyst å trene, men no når nurket he kolikk he vi knappast tida til anna enn byssing [8|]

jeg å mannen skal begyne å trene sammen på en plas der mi får nøkel kort å kan trene når på døgne mi vil:-) så da kane gjør det når e har barnevakt på barna..og greit å gjøre lit sammen bare jeg å mannen...skal bli godt å begyne å trene å gå ned for føler e ruler å får jo ikke på me en drit av klær..

Begynte med 30ds....
Men har leddgikt, så nå hopper jeg på krykker[&o] Kjempedigg....

Får du tid til alt da? Jeg skal begynne for fullt til uka. Begynner pent tenker jeg med rolig trening i studio. Ellers går jeg mye tur og jobber i hagen.. og løper etter storesøster... så er ikke redd for at det ikke blir trening nok...[8|][:)]

Back
Topp