Er det mange som vet?

MammaMø

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Her vet svigers det! Svigers sin støtte kunne jeg ikke vært uten! Jobben vet det iom at jeg er sykemeldt... Og to venninder.. :)

Jeg vil holde det hemmelig for resten til vi har vært på ordinær ul jeg :p spørs om det går da.. :p

Vår nermeste familie vet det (foreldre, søsken og min bestemor) og våre nærmeste vener! Greit med litt støtte!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Har to venninner jeg har sagt det til og når jeg har kommet meg til neste uke, tenker jeg at jeg skal si de til søsteren min. Mannen vil ikke si noe til noen før ALT er sikkert, men det vil jeg ikke denne gangen. Gjorde det forrige gang og da var jeg oppspist av dårlig samvittighet pga all lyvingen. Særlig til familie og nære venner.

Så langt er det kun mannen min og ei venninne som vet det:)
Ungene får vite det når jeg er ca 12 uker på vei (evt. litt før dersom det er så synlig at andre ser det før jeg er 12 uker på vei).
Mistet i MA sist, og var da utrolig lettet over at vi ikke hadde fortalt våre to barn at jeg var gravid.​

Her vet mannen, og ei venninne det..

Her vet ei i bhg til jentene, ei venninne, noen andre på et kurs :P Samboer :)

Hadde jeg ventet med å fortelle til mamma, søstern og svigermor tror jeg de hadde blitt real skuffa :P Blir å fortelle når jeg er 8-12 uker :)

Mannen veit det, og to venniner :) Vi holder det hemmelig en god stund framover :)

Mamma kom faktisk med kommentaren til meg etter at vi fortalte det: du kunne ha fortalt det til meg!! Litt fornærma for at eg ikke hadde sagt noe før!! :p

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet kun mannen og ei venninne det. Håper å klare å holde det for oss selv en stund til:)

Vi har fortalt det til svigers, mamma, ei venninne, personansvarlig på jobb, sjefen til mannen, fysioterapauten min, svigerbror og kjæresten :)

Her er det kun oss 2 som vet om det. Jeg vil gjerne rope det ut til hele verden, men mannen min vil gjerne vente litt. Men, kjenner at det er litt vanskelig å ljuge om det til familie og venner...

Her er det kun jeg og mannen som vet det, å ingen andre får vite det før uke 12 i allefall:-) helst enda lengre:p
Men begynner å være vanskelig å skjule den opblåste magen..

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har to venninner jeg har sagt det til og når jeg har kommet meg til neste uke, tenker jeg at jeg skal si de til søsteren min. Mannen vil ikke si noe til noen før ALT er sikkert, men det vil jeg ikke denne gangen. Gjorde det forrige gang og da var jeg oppspist av dårlig samvittighet pga all lyvingen. Særlig til familie og nære venner.
Det blir aldri HELT sikkert. Søsteren til en venninne mistet i uke 31 og måtte føde barnet. En annen jeg kjenner hadde dødfødsel i uke 40. Også vet jeg om en som opplevde krybbedød. Jeg er absolutt for at nær familige og venner vet. Man må jo bare håpe at alt går bra, og om det ikke får bra så er det en tragedie man trenger den støtten. Ikke nødvendigvis å prate om det, men det at de vet hva man har vært igjennom. Sier ikke dette for å skremme. Vi skal alle føde i januar og aldri oppleve at barna våre dør før oss!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Kun mannen og legen som vet det. Er bare 4+4 da, så har bare visst om det noen dager:) med de to andre barna fortalte vi det tidlig til de nærmeste, nå vil vi vente til ca uke 12 før vi forteller dem. Håper å vente til ordinær ultralyd før det blir offisielt:)

Her vet foreldrene våre, søsknene våre, mine to bestevenninner, naboen og de få jeg jobber med :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Bare jeg, mannen og legen som vet :) vi er begge enige om at ingen skal få vite noe før etter svangerskapskontrollen i midten av juni :) (Forhåpentligvis får vi ul også slik at vi har bilde og vise ilag med :D )
Meb har så lyst og fortelle det, hvertfall til min mor siden vi snakker om alt, og jeg prater veldig mye, så må passe på hva som renner ut :P

Mamma vet, ho ser det på ansiktet mitt hver gang:P Da regner jeg med pappa vet.
Så broren til sambo og ett par venninner:)
Venter med resten så lenge som mulig siden vi vil vente med å fortelle de barna vi har så lenge som mulig...

14. Januar 2015?

Gleden er så stor at vi har ikke klart å holde munn:p så min familie(de nærmeste) vet dt, svigermor og søsken på hans side, noen venninner og kompiser av han :p så er litt fler enn vi hadde tenkt som vet dt:) men men... Vi er sosiale og åpne mennesker så:))

Søstrene mine vet det, og bestevenninna mi :)
Mannen i huset vil helst ikke at noen skal vite det ennå, men jeg sa at jeg bare MÅTTE si det til "jentene mine" ;)
Jeg har fått vite det tidlig hos alle dem, og jeg VET at de ikke sier det videre..
Har lyst å fortelle det til Mamma og Pappa også, siden de vet at vi prøver, men tror jeg venter litt..
Men jeg kommer ikke til å lyve hvis de spør..

Back
Topp