Er det mange som skal til syden i sommer?

Vi skal ikke til syden i sommer. Jeg tåler ikke sterk sol og varme til vanlig, så kan jo bare tenke meg at det blir virkelig ille under svangerskapet. Holder oss nok innenlands i sommer selv om jeg godt kunne tenke meg en storbyferie. Har en pågående konflikt på jobben nå også, så det ser ikke ut til at jeg får mulighet til å ta ferie i det hele tatt :(

Vi er bedt med til syden i juli av familien. Kan kanskje bli litt varmt og slitsomt? Men klarer ikke si nei til en gratis tur. I værst fall så får jeg være mye på rommet med aircondition :laughing002

Vi skal til Kypros siste uka i mai ;)

Du kan reise utenlands hvis du er sykemeldt, men du må sende søknad til nav og de må godkjenne.
Vil anbefale å sende søknad i god tid da det ofte er lang behandlingstid.
Ja ok, takk for tipset! :)
Tenkte å høre med legen min da jeg skal dit i slutten av april, ettersom jeg så langt har sykemelding kun ut april.
Kjenner at dette er et puslespill.. (hadde håpet å kunne sykemelde meg fra juni av, men da kan jeg med andre ord ikke bestille ferie i juni og håpe på å få det godkjent, litt dumt å søke om det før jeg har fått sykemelding kanskje? Hehe...

Vi er bedt med til syden i juli av familien. Kan kanskje bli litt varmt og slitsomt? Men klarer ikke si nei til en gratis tur. I værst fall så får jeg være mye på rommet med aircondition :laughing002
Hadde jeg fått gratis tur hadde jeg også blitt med og heller sitti på hotellrommet midt på dagen om det hadde blitt for varmt altså. På kveldstid er det vel uansett levelig, og man kan nyte ferien :)

Ja, greit å sjekke for å sikkerhetsskyld! Men satser og håper på at du får være med :)

Da ble det goodbye cruise og 50 årslag med hele familien på meg, jeg fikk ikke være med:( cruiseselskapet har en grense på 24 uker, og jeg blir da 34 uker.. Er kjempelei meg nå, hadde aldri trodd at det skulle bli et problem!:( men takk skal du ha for infoen, hadde vært værre å stått ved innsjekken til cruiset og da fått beskjed om at jeg ikke fikk være med....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da ble det goodbye cruise og 50 årslag med hele familien på meg, jeg fikk ikke være med:( cruiseselskapet har en grense på 24 uker, og jeg blir da 34 uker.. Er kjempelei meg nå, hadde aldri trodd at det skulle bli et problem!:( men takk skal du ha for infoen, hadde vært værre å stått ved innsjekken til cruiset og da fått beskjed om at jeg ikke fikk være med....

Uff da.. Så utrolig kjedelig! :(
Beklager at jeg måtte ta det opp, men som du sier - bedre å finne det ut nå enn ved innsjekk ja..
Får håpe dere finner på noe annet å gjøre i stedet, kanskje noe dere har hatt lyst til å gjøre som dere ikke har fått gjort enda? ;)

Uff da.. Så utrolig kjedelig! :(
Beklager at jeg måtte ta det opp, men som du sier - bedre å finne det ut nå enn ved innsjekk ja..
Får håpe dere finner på noe annet å gjøre i stedet, kanskje noe dere har hatt lyst til å gjøre som dere ikke har fått gjort enda? ;)

Ja kjempekjedelig!:( nei jeg er bare glad for at du fortalte det, ellers hadde ingen av oss kommet på å sjekke opp i det, vi trodde nå liksom bare det var flyet som var problemet! Så da blir det nok heller en sydentur på meg, mannen og mini litt tidligere på sommeren.. Heller unne oss et sikkelig luksushotell i stedenfor;)

Vi har bestilt tur til Nord-Kypros nå, reiser 19. juni! Da vil jeg være.. litt over 23 uker på vei!
Håper det ikke blir aaaltfor varmt da :)

Vi skal nok ikke til syden, men har med de to andre (mens de var i magen) hatt en kjærestehelg (fordi vi vet jo at det blir lite tid til sånt i starten..), så det må vi prøve å få til!! Men vet ikke til hvorhen ennå :)

Vi har bestilt tur til Nord-Kypros nå, reiser 19. juni! Da vil jeg være.. litt over 23 uker på vei!
Håper det ikke blir aaaltfor varmt da :)

Vi var der i slutten av april for noen år siden og da hadde vi noen dager som målte helt opp i 40, så kan tenke meg det blir varm da :) Vi får bade mye! Gleder meg veldig nå :) Hva heter hotellet dere skal på?

Vi skal nok ikke til syden, men har med de to andre (mens de var i magen) hatt en kjærestehelg (fordi vi vet jo at det blir lite tid til sånt i starten..), så det må vi prøve å få til!! Men vet ikke til hvorhen ennå :)

Alltid godt med en kjæreste helg! Det pleier vi og ha! I fjor ble det 3 netter i Gøteborg og det blir det i år og :) ikke langt unna, så blir ikke brukt mye tid på reise! Mest kos :)

Vi var der i slutten av april for noen år siden og da hadde vi noen dager som målte helt opp i 40, så kan tenke meg det blir varm da :) Vi får bade mye! Gleder meg veldig nå :) Hva heter hotellet dere skal på?
Vi skal til Kyrenia. Hotellet heter Riverside Garden Resort.
Blir en uke :)
Er det samme stedet du skal til eller? Hadde vært litt artig :)

Vi skal en tur til Spania en helg for bryllup, og til Korfu i 2 uker. Gleder meg enormt til det! Så lenge jeg har mulighet til å avkjøle meg går det greit med varme.

Vi var tenkt og dra på vårparten,men jeg har ikke lyst når jeg er gravid så vi utsetter det et år og to.

Vi reiser til Tyrkia 1. Juni. Er 100% sykemeldt så legen har søkt NAV om jeg får beholde sykepengene..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Vi reiser til Tyrkia 1. Juni. Er 100% sykemeldt så legen har søkt NAV om jeg får beholde sykepengene..

Er det legen som søker om dette? Trodde man måtte søke selv jeg..
Godt du sa det, så får jeg tatt det med legen min :)

Er det legen som søker om dette? Trodde man måtte søke selv jeg..
Godt du sa det, så får jeg tatt det med legen min :)

Jeg var hos legen i dag og hun sa at hun skulle søke om det ja. Er vel størrre sjans for å få det godkjent om legen søker for oss tenker jeg ;)

Alltid godt med en kjæreste helg! Det pleier vi og ha! I fjor ble det 3 netter i Gøteborg og det blir det i år og :) ikke langt unna, så blir ikke brukt mye tid på reise! Mest kos :)

Hørtes koselig ut! Er noe sånt vi må få til! Før vi fikk første var vi i Oslo, før vi fikk andre var vi Bremen :) så spørs hvor ferden tar oss denne gangen.. :)

Back
Topp