Spør bare av ren nysgjerrighet [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hade aldrig overlevt uten TUL! Imponert över dem som klarar det! Nå är jag litt lugnare tack vare dopplern, annars hade jag trolig hatt en till booket ca nå... Men lurer på om jag skal ta ett i uke 14?
Har ikke vært og skal nok ikke heller..
Bestilte egentlig en time men så kunne jeg få legetime samme dag så avbestilte. Legen sjekka jo ikke noe sånn men hadde behov for en liten prat [emoji6]
Ny legetime når jeg er 12+4 så håper ho prøver finne hjertelyd da [emoji173]️
Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg vært nervevrak. Føler meg som ett nervevrak som må vente 28 dager på neste...
Hahah enig med deg! Derfor jeg lurer på om noen klarer det [emoji13]
Jeg har hver uke nå frem til uke 15 [emoji13]
Vurderer å kjøpe dopler, å bruke den til å finne hjertelyd, men det er ikke garantert å finne før i uke 12, og på 12+4 skal jeg jo på ny ultralyd. Gaaaaaaaah. Hjelper overhodet ikke at tiden SNEGLER seg avgårde..Haha! Jeg blir nervevrak ila. en uke bare så jeg skjønner deg veldig godt [emoji85][emoji13]
tillbaka till hver uke? Trodde det var annenhver uke nå? Men koselig å få titta in da! Hade alla fått det gratis hade väl ingen sagt nej till det! Koster ju litt å ta det priva så har jag ju to friske barn och ukompliserte svangerskap bak
mig så mindre stresset nå som jag har sett den lilla en gang
Du føler ikke behov for en UL? [emoji5]
Er litt der jeg også. Tror ikke jeg ville ha dratt på privat TUL. Men nå "må" jeg pga dobbeltest, så da er det jo veldig kjekt.På en måte jo men samtidig ikke.... har også litt meg jeg ikke har 1200kr å bruke på det akkurat nå...
Hadde ikke noe annet enn OUL sist heller [emoji5]