Er det mange som har navnene klare allerede??

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Her hadde vi snakket en del om jentenavn siden samboer var overbevist om at det var jente, men i magen ligger en gutt, så vi måtte starte på nytt............. :p
 
Her bestemte vi oss igår når vi fekk vite at det blir ei jente... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det nok ikke bestemt noe før den lille er født :p
Og ikke vet vi hvem det er enda heller , siden den lille var sjenert på første ul . Så ny ul på mandag :D
For med første mann gikk det 3 timer før han fikk navn :p
 
Her har vi gått gjennom guttenavn i navneboka fra A-Å, men er helt i villrede ;) Var det sist også, men satt jo igjen med to til slutt og valgte et så satser på vi klarer det denna gangen også ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har noen alternativer, men ikke bestemt oss ennå :)
 
vi hadde to navn det stod mellom, men når jentene våre fikk vite om en lillesøster til tok de ene navnet og har brukt det om henne i et par uker. Så her blir det Amanda. Tre åringen sin forklaring på det er: Amanda starter på Amalie sin bokstav og slutter på samme som Maria. Så vi ender opp med Amalie, Maria og Amanda:)
 
Eg hadde en favoritt som pappaen også likte og når vi fekk sa babyen på oul og jordmora sa at detta e ei jente så sa han at detta e Anine detta... Så då vart det det! ❤️ eg vart litt overraska og glad... Lenge sia vi hadde snakka om det og vi hadde ikkje bestemt noko! Men e veldig fornøgd... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har navn klart. Det hadde vi sist også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er rimelig sikre på navn, såfremt vi ikke ombestemmer oss da vi ser henne :)
 
vi hadde to navn det stod mellom, men når jentene våre fikk vite om en lillesøster til tok de ene navnet og har brukt det om henne i et par uker. Så her blir det Amanda. Tre åringen sin forklaring på det er: Amanda starter på Amalie sin bokstav og slutter på samme som Maria. Så vi ender opp med Amalie, Maria og Amanda:)
De klang jo veldig bra sammen! :)
 
Eg hadde en favoritt som pappaen også likte og når vi fekk sa babyen på oul og jordmora sa at detta e ei jente så sa han at detta e Anine detta... Så då vart det det! ❤️ eg vart litt overraska og glad... Lenge sia vi hadde snakka om det og vi hadde ikkje bestemt noko! Men e veldig fornøgd... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig! :) Her var han så sjokkert over at det ikke var jente at han brukte noen dager på å innse det..... :p
 
Ikke bestemt enda, ikke helt enig :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har bestemt oss, ihvertfall inntil videre;)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Har navnet klart, tor jeg :p har bytta etpar ganger ;)
 
Vi har noen å velge mellom, jeg har en klar favoritt. Han vil vente til han kommer med å bestemme navn, men jeg vil helst bestemme nå! :p tror liksom ikke jeg kommer til å komme på et helt annet navn bare jeg ser han.
 
Vi har bestemt navnene for lenge siden når vi lå og fantaserte på sofaen om kveldene.
Så det blir Niklas Amadeus om det er gutt eller Eva Amanda om der blir jente :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Her er det samboern som har "bestemt" navnet på gutten :) Min mor brukte det guttenavnet jeg likte best på valpen sin så derfor føler jeg det er oppbrukt, og det samboern kunne tenkt seg passet så fint for oss begge og han bli oppkalt etter noen på begges side :) Etter hvert ble det bare naturlig at han skal hete det så nå er det ingen andre navn som passer :)
 
Eg hadde en favoritt som pappaen også likte og når vi fekk sa babyen på oul og jordmora sa at detta e ei jente så sa han at detta e Anine detta... Så då vart det det! ❤️ eg vart litt overraska og glad... Lenge sia vi hadde snakka om det og vi hadde ikkje bestemt noko! Men e veldig fornøgd... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det skal jenta vår også hete. ♡ Har forelska meg helt i det navnet. Og mannen var enig faktisk. ;)
Ikke så mange som heter det heller.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ingenting bestemt, men har 4 navn som vi liker veldig godt, og et av dem står "sterkest". Men vi vil ikke snakke med noen om det eller bestemme oss før hun er født, da må vi se hva som passer best :)
 
Back
Topp