Er det mange her som fortsatt er sammen med barnefaren

Nei jeg er ikke sammen med pappan til min første og har aldri vært det..var 16 år så[:)]

Er sammen med pappan til nr 2 og 3[:)]

jepp:D

vi har vært sammen i snart 6 år.
amalie blir et år like etter vi har vært sammen i 6 år[:D]

å jeg var 20 når amalie kom til verden, og samboer var 22:)

ORIGINAL: othilie_

Nei, fikk eldstejenta da jeg var 17 (nesten 18), og det ble slutt et år etter.

Vi er forsatt sammen, og det er litt over ni år siden vi traff hverandre...

Jeg var 21 og sambo var 24 da vi fikk Casper...

Jeg er sammen med BF ... Hadde vært sammen ca 2 år før Thea kom.. Sann jeg føler det nå kommer vi til og bli gamle sammen <3 Venter nr 2. allerede nå i Juli [:)]

ja det er jeg...fylte 21år det året vi fikk førstemann.

ja har vært sammen i nesten 5 år -og gift! Var 18år og han 24 når vi ble sammen.19.5år når gutten kom og 21.5år når lillejenta kom. [:D]

Ja, vi er fortsatt sammen --> gift.. [:D]

Jeg var 20 og han 30 da første ble født... (hadde vært sammen i 2,5 år da! [;)])

Nå er vi 26 og 36 [:D]

ORIGINAL: silsol

Jeg er sammen med BF ... Hadde vært sammen ca 2 år før Thea kom.. Sann jeg føler det nå kommer vi til og bli gamle sammen <3 Venter nr 2. allerede nå i Juli [:)]

Så nydelig jenta di er

Ja har vært sammen i 10 år i januar[;)] Han var 26 og jeg var 24 når vi fikk Emil[:)]

Ja vi er fortsatt sammen, vært sammen i 5.5 år nå og fikk Indine da jeg var 22 og han 22:)

jepp, og vi var 23 år. Men hadde da vært sammen i 7 år allerede hehe[;)]

Var 24år da barna ble født[:D] Vært sammen me sambo i fire år[:)]

Han blir ikke kvitt meg så lett. [8D]

Har en sønn på 4 år. Jeg var 23 når han var født, samboeren 31 år.[:D]

Ja, sammen og gift med barnefaren. Vært sammen i over 10 år. Da storesøster ble født var mannen min 27 år og jeg 24 år, og vi hadde vært sammen i nesten 8 år.

ja, jeg var akkurat blitt 21 og han var 27,5=)

var sammens i nesten 6 år når lillevennen kom til. begge var 25 når hun kom til.

Ja, vi er gift. Vært sammen i snart ti år, gift i snart fem. Fikk Maja for litt over tre år siden, Mari for 8 mndsinde, og nå er vi 31 og 32 år

Eg var 26 og han var 29 då eldstemann blei født. Har vore i lag sidan juli 98, og er framleis godt fornøgd med mannen [:)][:D]

Back
Topp