Er det mange fra Grenland her?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg lurer på om det er mange her som bor i Grenland? Selv er jeg vokst opp i skien men bor nå i porsgrunn :) Hadde hvert gøy om det var flere som ikke bor så langt unna her :)

Jeg bor i Porsgrunn:) Eller, akkurat nå bor jeg i utlandet, men det er bare midlertidig;)

Hyggelig å se andre som er herfra da :)

Skal du bo i utlandet lenge?

Hyggelig å se andre som er herfra da :)

Skal du bo i utlandet lenge?

Planen nå er å bli til babyen er 8måneder gammel, og så flytte hjem:)
Det er self tøft å ikke være blandt familie og venner i en så viktig tid i livet, men mannen har en jobb å fullføre her...så da får det bli sånn:)

Koselig å se at du og bor i Porsgrunn:)

Planen nå er å bli til babyen er 8måneder gammel, og så flytte hjem:)
Det er self tøft å ikke være blandt familie og venner i en så viktig tid i livet, men mannen har en jobb å fullføre her...så da får det bli sånn:)

Koselig å se at du og bor i Porsgrunn:)

Ja men det er jo og en fin opplevelse da, selv om det sikkert kunne hvert greit å hatt familien der og. Og jeg regner med du blir godt tatt vare på der :)

Ja men det er jo og en fin opplevelse da, selv om det sikkert kunne hvert greit å hatt familien der og. Og jeg regner med du blir godt tatt vare på der :)

Det gjør jeg.. alle er veldig hyggelige og omtenksomme på sykehuset her <3
Kunne ikke bedt om bedre omsorg :)

Klyve er ikke så langt unna da :) Kan jeg spørre hvor i porsgrunn du holder til?

Ja trives godt, ernlitt tungvint siden ingen av oss har lappen. Pluss at vi må ha noe større før den lille kommer :) så da blir det å leie noe større ^^

Ja det skjønner jeg, jeg har ikke lappen selv så er enkelte plasser jeg aldri skal bo pga det blir for tungvint... Men det blir nok bra på klyve det er mye mer sentralt og lettvint med buss og slikt :)

Ja det skjønner jeg, jeg har ikke lappen selv så er enkelte plasser jeg aldri skal bo pga det blir for tungvint... Men det blir nok bra på klyve det er mye mer sentralt og lettvint med buss og slikt :)
Helt klart. :) Det skal bli deilig å komme nærmere byen igjen.

Se her ja,her dukker det opp flere ja :) hyggelig å se at vi er litt folk fra Grenland :)

Back
Topp