Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig å se andre som er herfra da
Skal du bo i utlandet lenge?
Planen nå er å bli til babyen er 8måneder gammel, og så flytte hjem
Det er self tøft å ikke være blandt familie og venner i en så viktig tid i livet, men mannen har en jobb å fullføre her...så da får det bli sånn
Koselig å se at du og bor i Porsgrunn
Ja men det er jo og en fin opplevelse da, selv om det sikkert kunne hvert greit å hatt familien der og. Og jeg regner med du blir godt tatt vare på der
Det gjør jeg.. alle er veldig hyggelige og omtenksomme på sykehuset her <3
Kunne ikke bedt om bedre omsorg
Akkurat nå er det bjørkedalen. Men er orginalt fra Heistad
Ja trives godt, ernlitt tungvint siden ingen av oss har lappen. Pluss at vi må ha noe større før den lille kommer så da blir det å leie noe større ^^Hehe bjørkedalen faktisk trives du der? Jeg er ikke veldig kjent der men vet hvor skolen ligger
Ja trives godt, ernlitt tungvint siden ingen av oss har lappen. Pluss at vi må ha noe større før den lille kommer så da blir det å leie noe større ^^
Helt klart. Det skal bli deilig å komme nærmere byen igjen.Ja det skjønner jeg, jeg har ikke lappen selv så er enkelte plasser jeg aldri skal bo pga det blir for tungvint... Men det blir nok bra på klyve det er mye mer sentralt og lettvint med buss og slikt
Helt klart. Det skal bli deilig å komme nærmere byen igjen.