Er det mange av junibarna...

Bammi

Elsker forumet
som kan sette seg opp selv? Mia Elise har bare rulla fra rygg til mage 3 ganger. Ikke antydning engang til noe mer[&:]

ja, han setter seg opp selv...  har nesten slutta med rullinga.. går i å krype, sette seg opp, krype, sette seg opp, krype bort til puffen, REISE seg opp..[&:]

huff, nå må han ikke bli større alså, han skal jo være liten for ALLTIIID jooo..[8D]

Han setter seg ikke opp når han er på gulvet, men hvis jeg feks har han i vogna og legger dyna bak for at han kan ligge litt høyere for å se, så setter han seg rett opp og ned istedet, vil ikke ligge bakover, og sånn kan han sitte en stund! (hoho..noen som skjønte dette?)[;)]

her ruller vi bare heldigvis.Når de er så små så har de ikke begrep om hva som er farlig og ikke,så jeg takker og bukker for at hun holder seg til bare rulling ja[:D]

ORIGINAL: Elvir@

her ruller vi bare heldigvis.Når de er så små så har de ikke begrep om hva som er farlig og ikke,så jeg takker og bukker for at hun holder seg til bare rulling ja[:D]

[:D] enig

Hun bare ruller og åler, men viser antydning til å ville sette seg opp selv om jeg tror det er leeeenge igjen til enda [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Hun bare ruller og åler, men viser antydning til å ville sette seg opp selv om jeg tror det er leeeenge igjen til enda [:)]

Jepp, samme her

ORIGINAL: Margrethe82

Han setter seg ikke opp når han er på gulvet, men hvis jeg feks har han i vogna og legger dyna bak for at han kan ligge litt høyere for å se, så setter han seg rett opp og ned istedet, vil ikke ligge bakover, og sånn kan han sitte en stund! (hoho..noen som skjønte dette?)[;)]

Sånn er Celine også...[:D]

nei ser ut som det er en stund til...

Back
Topp