Har dere døpt ungene deres enda ? Eller skal dere ha navnefest ?
Evt hvorfor ?
Her er det dåp til søndag og jeg er i full gang med alt som skal gjøres
Evt hvorfor ?
Her er det dåp til søndag og jeg er i full gang med alt som skal gjøres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes fint ut ja får takke for det ! Sykt hvordan man kan være så heldigHan ble døpt 4 juli når jeg og pappaen giftet oss. I stedet for å utsette bryllupet som mange mente vi burde. Siden det kom til å bli Såååå vanskelig for meg å planlegge å gjennomføre med så ny baby og særlig siden jeg var førstegangs så visste jeg jo ingenting om hva jeg gikk til. Men jeg fikk det til. Til tross for ekstremt dårlig form etter fødsel siden jeg nesten blødde ihel.
Jeg er så evig glad det ble bryllup og dåp. Og ikke begravelse for meg. Er så fælt å tenke på at jeg kanskje ikke hadde fått giftet meg med min store kjærlighet og ikke fått oppleve livet med min nye lille kjærlighet
Haha så hærligVi døpte han sist søndag. Han skrek mens han ble døpt, hehe. Han var trøtt, da. Måtte vekke han ti minutt før vi måtte dra. Han sluttet å gråte da presten holdt han opp, da. Da så han helt sjokkert ut.
Haha så hærlig
Ja egentlig får ikke gjort noe mer før i morgen da. Lurer på om jeg tar kaka i dagVi skal ha dåp nåmpå søndag vi og En del som må ordnes ja, skal bli godt å få det overstått
Vi skal pynte lokalet i dag, også tar jeg all maten i morgen. Skal ha koldtbord, så det er heldigvis ganske greit å få unnaJa egentlig får ikke gjort noe mer før i morgen da. Lurer på om jeg tar kaka i dag