Er det lov

Febbis

Gift med forumet
å "ønske" seg jente denne gangen??? Eller er det moralsk ukorrekt?

Synes det er lov, jeg...[:)] "Ønsker" meg jente selv.... Blir SELVFØLGELIG like glad dersom det blir en gutt !! Ikke misforstå...[:)]

Joda - så lenge man ikke sitter på ul - og får beskjed om at det er gutt, og nekter - og sier det feil... hehe..
(Leste om ei på BV som gjorde det nemlig.. - og når gutten var ute så SKULLE de lage seg jente..)

Så går det helt fint å ønske seg jente [:D]

ORIGINAL: RonjaR

Synes det er lov, jeg...[:)] "Ønsker" meg jente selv.... Blir SELVFØLGELIG like glad dersom det blir en gutt !! Ikke misforstå...[:)]

Samma her. Hadde værts stas med en av hver. Men selvsagt vil jeg bli lykkelig om det kommer en liten gutt til også.[;)]

Jeg har tre gutter, og det er garantert en gutt denne gangen også. Forrige gang sa legen på ultralyden at det var ei jente, så denne gangen tror jeg ikke på det heller, dersom noe sånt blir sagt altså.

Godt å høre det ikke bare er meg, jeg brydde meg ikke i det hele tatt sist assa. Men siden vi allerede har en gutt, så er det litt lov å ønske seg jente denne gangen[:)][8D]

Nei det synes jeg man har lov til! [;)] Jeg har også lyst på ei jente til jeg! Ja, der sa jeg det! [8D]

Back
Topp