Er det lov å si ?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Skal på Vekstkontroll av baby imorgen å er jo mål som står i fokus. Er det lov å si at vi ikke vil vite kjønn, selv om drt ikke står i fokus.? Syns dere jeg kan be om et bilde <3?

Ja, jeg ville sagt i fra så ikke jordmor forsnakker seg. Og ja, du kan absolutt spørre om bilde, jeg får bilder hver gang :) (Vet noen er sære på det, men man forspør seg aldri ;) )

Nå var jeg på OUL i går, da spurte jeg pent ide jeg la meg på benken om vi kunne få tre bilder- et til storesøster og et til storebror og så måtte jeg jo ha et selv :)

Fikk tre flotte bilder :)

Spør du :)

Ps vi sa vi ikke ville vite kjønn, og det ble ikke avslørt på noen måte- men så var jo dette ordinær ultralyd..

Da sier jeg det at vi absolutt ikke vil vite kjønn under noen omstendigheter selv im drt ikke store i fokus. Så skal jeg be om et par bilder <3 takk for svar

Tror ikke det er noen regel på hva som er lov å spør om og ikke. Syns du skal spør om akkurat det du vil og om akkurat det du lurer på :)

Tror ikke det er noen regel på hva som er lov å spør om og ikke. Syns du skal spør om akkurat det du vil og om akkurat det du lurer på :)
Måtte bare forsikre meg

Ikke mange timer igjen nå weee 10.30 <3

Så spennende! Lykke til :) Alltid gøy å få se den lille i magen <3
Ja jeg gleder meg veldig. Vi vet jo at alle organer og mål var bra sist. Nå er det bare om den lille vokser som den skal. Noe jeg tror den har gjort nå :) så tar det med knusende ro. Men om det skal vise seg vekstavvik idag (noe jeg ikke tror) kommer resten av svangerskapet til å være ødelagt for min del. Det var det fra uke 24-34 sist hvor jeg hadde konstante bekymringer

Det gikk kjempebra å jeg er så glad at jeg fikk tårer i øynene. Fikk ikke bilde for var så vanskelig men det glør ikke noe <3

Babyen er 480 gram

Ja jeg gleder meg veldig. Vi vet jo at alle organer og mål var bra sist. Nå er det bare om den lille vokser som den skal. Noe jeg tror den har gjort nå :) så tar det med knusende ro. Men om det skal vise seg vekstavvik idag (noe jeg ikke tror) kommer resten av svangerskapet til å være ødelagt for min del. Det var det fra uke 24-34 sist hvor jeg hadde konstante bekymringer

Off, skjønner at man blir bekymret når man får en sånn beskjed, men ifølge den siste oppdateringen din, ser det jo ut til at det gikk veldig bra :) :) Veldig godt å høre <3

Off, skjønner at man blir bekymret når man får en sånn beskjed, men ifølge den siste oppdateringen din, ser det jo ut til at det gikk veldig bra :) :) Veldig godt å høre <3
Ja det fikk over all forventning heldigvis <3

Ingenting er vel bedre enn å få den beskjeden, om at alt er bra :) <3 Godt å slippe det å gå å bekymre seg over lang tid :)
Ja å nå gleder jeg meg veldig til neste ultralyd om 4 uker

Back
Topp