Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare forsikre megTror ikke det er noen regel på hva som er lov å spør om og ikke. Syns du skal spør om akkurat det du vil og om akkurat det du lurer på
Ikke mange timer igjen nå weee 10.30 <3
Ja jeg gleder meg veldig. Vi vet jo at alle organer og mål var bra sist. Nå er det bare om den lille vokser som den skal. Noe jeg tror den har gjort nå så tar det med knusende ro. Men om det skal vise seg vekstavvik idag (noe jeg ikke tror) kommer resten av svangerskapet til å være ødelagt for min del. Det var det fra uke 24-34 sist hvor jeg hadde konstante bekymringerSå spennende! Lykke til Alltid gøy å få se den lille i magen <3
Jeg er altid litt usikker om hva jeg kan siEr selvfølgelig lov det
Godt å høreDet gikk kjempebra å jeg er så glad at jeg fikk tårer i øynene. Fikk ikke bilde for var så vanskelig men det glør ikke noe <3
Ja jeg gleder meg veldig. Vi vet jo at alle organer og mål var bra sist. Nå er det bare om den lille vokser som den skal. Noe jeg tror den har gjort nå så tar det med knusende ro. Men om det skal vise seg vekstavvik idag (noe jeg ikke tror) kommer resten av svangerskapet til å være ødelagt for min del. Det var det fra uke 24-34 sist hvor jeg hadde konstante bekymringer
Ja det fikk over all forventning heldigvis <3Off, skjønner at man blir bekymret når man får en sånn beskjed, men ifølge den siste oppdateringen din, ser det jo ut til at det gikk veldig bra Veldig godt å høre <3
Ja det fikk over all forventning heldigvis <3
Ja å nå gleder jeg meg veldig til neste ultralyd om 4 ukerIngenting er vel bedre enn å få den beskjeden, om at alt er bra <3 Godt å slippe det å gå å bekymre seg over lang tid
Ja å nå gleder jeg meg veldig til neste ultralyd om 4 uker