Er det lov å komme snikende inn her nå?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
Har IKM på tirsdag først men er nesten sikker på at jeg fikk en positiv test! Må vel ta en digital på tirsdag:) tror jeg har termin rundt 10 januar i tilfelle :)
df32ead1489cf6dcbe29474b10b84f0c.jpg
 
Gratulerer [emoji1319][emoji2]
 
Hei. Jeg har et spm til dere, jeg tok den test i forrige uke, den hadde to streker, den ene var svak men man så den. Samme på søndag når jeg tok en CB. I dag tok jeg en digital og den sier Ikke gravid. Hva tror dere?
 
Hei. Jeg har et spm til dere, jeg tok den test i forrige uke, den hadde to streker, den ene var svak men man så den. Samme på søndag når jeg tok en CB. I dag tok jeg en digital og den sier Ikke gravid. Hva tror dere?

Uff da.. kan det være kjemisk graviditet?
 
Hei. Jeg har et spm til dere, jeg tok den test i forrige uke, den hadde to streker, den ene var svak men man så den. Samme på søndag når jeg tok en CB. I dag tok jeg en digital og den sier Ikke gravid. Hva tror dere?

Jeg tok den testen opp her på torsdag, da var det en svaak strek. Lørdag tok jeg en digital og den sto det ikke gravid på. Så jg tok en ny cb test i går og da kom streken med en gang :) kanskje det var litt tidlig?
 
Jeg tok den testen opp her på torsdag, da var det en svaak strek. Lørdag tok jeg en digital og den sto det ikke gravid på. Så jg tok en ny cb test i går og da kom streken med en gang :) kanskje det var litt tidlig?

Jeg vet ikke, skulle hatt mensen på søndag. De to andre graviditetene jeg har hatt(endte i SA) fant jeg det ut mye senere. Men har en haug av symptomer enda. Skal til legen senere i dag, så får bare krysse fingerene.
 
Da får jeg snike meg ut igjen. Negativ her også. Så da får man bare smøre seg med tålmodighet.
 
Back
Topp