Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDilly
Huff så slitsomt[&o] Og det at han stikker fra ungene da? Da hadde det klikka for meg - dette handler jo også om tillit, man må jo kunne stole på at mannen sin gjør det han lover.
Her så var det en periode sambo ikke prioriterte meg (sønnen sin ja, men ikke meg) jeg flyttet ut i 3 dager, og etter dte så har det vært kjempe herlig! Hva med å bare la han sitte der med skjegget i postkassa?
ORIGINAL: Rebecca85
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: sokkestompen
Jeg hadde absolutt reagert på dette. Sterkt. Men jeg hadde heller ikke vært sammen med en mann som har slike "prioriteringer" og ikke minst ikke fått barn med han. Ser du har 2 fra før av og vet hvordan man blir gravid. For meg er ikke dette gode egenskaper jeg ønsker at pappan til mine barn skal ha.
Lykke til
Sign.
Vel, han er egoistisk ja, men han er også veldig flink med ungene når han er hjemme..og han tar like mye av husarbeidet osv.. Det er bare så frustrerende at han prioriterer feil og jeg var og er fortsatt så glad i han så jeg har vel latt ting skli forbi og håpet at det skal forandre seg..[&o]
Ikke sikker jeg går fra han heller..for jeg har jo et håp om at han skal se det fra min side og endre litt på ting[:)]