Er det lov å bli litt smådeppa..

Er lov til å bli lei seg da og i hvertfall når man er gravid! Han kommer nok på det snart :) gratulerer så mye med dagen :)

Hadde også blitt lei meg da ja, håper han tar seg sammen utpå dagen da. Gratulerer så mye med dagen din! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

gratulerer så masse med dagen :-)
ja er lov å bli lei seg da, sambo "glemte" min i år også en stund... han var veldig sliten for han hadde kjørt alene fra Trondheim til Tromsø dagen før. det var min tur til å stå opp med gutten, men vi pleier å la hverandre sove lengre på slike dager, men han sa ingenting når gutten våknet og jeg holdt på å stå opp med han og bare la seg til å sov videre... han sto opp etter en stund, sa fremdeles ingenting, men vi så litt på tv da jeg har bursdag 22. juli så var det litt om datoen på tv og da kom han på det og gjorde godt opp for seg hehe. han hadde glemt på morgenen hvilken dato det var.
men jeg var så skuffa for han er sånn som husker alle bursdager, årsdagen for når vi ble sammen og slikt hehe

Hahaha lenge til han har bursdag?
For da kan han få bilde av det du ville kjøpt til han, om du hadde hatt penger til det? :P
Mannfolk altså :P :P
Heheh for en god ide! Nei det er faktisk bare en måned til han har bursdag, så kanskje jeg skal ta den samme til han, at jeg setter penger inn på kontoen hans!:P unnskyld meg, men bursdagspenger skal følge med kortet, ikke settes inn på konto!:P

Gratulerer med dagen!
Kanskje en mager trøst for hormonelle gravide som oss.. Men det er jo menneskelig å glemme! :)

Gratulerer med dagen :D :D .D

HAdde blitt lei meg jeg også da :-/ Du får gjøre klar noen hint til han kommer hjem da vet du :-)

Gratulerer så mye med dagen! Skjønner at du blir skuffa. Jeg hadde blitt kjempe snurt ;) Han kommer nok på det!! :)

Gratulerer så mye med dagen:) skjønner at du er skuffa! Jeg hadde også blitt lei meg hvis samboer hadde glemt bursdagen!

Da hadde nok hormontrollet kommet å jeg hadde blitt lei meg ja :)
Men håper han husker det da! :) Gratulerer så mye med dagen :blob8

Uff, hadde nok blitt litt skuffa selv da ja :/ Men gratulerer sååååå masse med dagen!!! :D :D

Gratulere så masse med dagen :D
Satser på at mannen har kommet på det nå og at han har gjort det godt igjen. Skal ikke spøke med hormonelle damer altså :p

Det har du fullt rett til å bli... Gravid eller ikke, da hadde jeg blitt sur også ;)

Hvordan gikk det etter jobb? Husket han på det da? :-)

Sendt fra mobilen.

Lov og bli lei seg da ja :/ Kom han på det etterhvert da tro? :) Gratulerer med dagen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp