Er det lov å bli litt smådeppa..

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
...når mannen tydeligvis har helt glemt bursdagen din, og ikke nevner ett pip om det fra man våkner og til man har kjørt han på jobb? :(

Hormonella?

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ja, da er det lov å bli lei seg. Det er jo bursdagen din!
Han er ikke typen til å lure deg da? At han later som han har glemt den for så å overraske deg stort senere? ;)

Ja, lov å bli deppa da!

Men klarte nesten å gjøre det samme mot min kjære i dag. Han stod opp halv fire for å dra på jobb og jeg våknet og vi vekslet noen ord. At han har bursdag kom jeg på når han stod i dusjen :p så rakk å si gratulerer da han kom ut da :p Men dette var jo midt på natta.. Verre hvis han sto opp til vanlig tid, og ikke husket det.

Håper han kommer på det og gjør opp for seg ;)

Så må jeg si gratulerer med dagen! Håper den blir fin, tross glemsom mann :)

Ja, da er det lov å bli lei seg. Det er jo bursdagen din!
Han er ikke typen til å lure deg da? At han later som han har glemt den for så å overraske deg stort senere? ;)
Ja må innrømme at jeg føler meg litt glemt om dagen :( Hadde jo egentlig forventet ett lite gratulerer da .. :)
Hehe, ja det er jo lov å håpe da :) men han er nok den litt glemsomme typen dessverre :p

Ja, lov å bli deppa da!

Men klarte nesten å gjøre det samme mot min kjære i dag. Han stod opp halv fire for å dra på jobb og jeg våknet og vi vekslet noen ord. At han har bursdag kom jeg på når han stod i dusjen :p så rakk å si gratulerer da han kom ut da :p Men dette var jo midt på natta.. Verre hvis han sto opp til vanlig tid, og ikke husket det.

Håper han kommer på det og gjør opp for seg ;)

Så må jeg si gratulerer med dagen! Håper den blir fin, tross glemsom mann :)
Hehe, ja midt på natta er man jo ikke helt i gang mentalt enda, så det er nå forståelig:) godt at du plutselig kom på det da:) For to år siden glemte jeg pappas bursdag helt til neste dag, den dårlige samvittigheten gnager nesten enda :p

Ja vi får tru det. Han pleier å surfe Facebook i lunsjen, så han ser det vel da ;) Mon tro om han hadde kommet på det av seg selv :p

Har hatt noen tøffe og slitsomme uker nå, og kjenner at det ikke skal mye til før tårene renner, så da er det litt ekstra sårt å føle seg glemt..:)

Og takk for det:) Dagen skal brukes på husvask (har tenåringsbesøk, og det sees på huset :p ) ;)

Dobbelpost

Og jeg er jo tydeligvis like på jordet! Gratulerer med dagen! :D

(kan jeg få skylde på tidlig ammetåke? :P )

Og jeg er jo tydeligvis like på jordet! Gratulerer med dagen! :D

(kan jeg få skylde på tidlig ammetåke? :P )
Hahahaha, du det går heeeelt fint :D men takk takk :)

(Absolutt, jeg har vært der lenge ;) )

Gratulerer med dagen, Caressa :) :)
Skjønner at du blir litt lei deg om det viser seg at mannen din virkelig har glemt bursdagen din.
Om det skulle vise seg å være en spøk, synes jeg kanskje han har bittelitt dårlig timing, sånt kan vente til neste år :P

Gratulerer så mye med dagen!:) jeg pleier alltid å minne han på det hver dag når det nærmer seg, sånn at han ikke glemmer det!:P Denne gang glemte han ikke bursdagen min, men han skulle gi meg penger til bursdagen som var for 3 uker siden, som han tydeligvis har glemt! Litt teit å si: "duuu, de bursdagspengene mine" også føler jeg!:/

Gratulerer så mye med dagen!:) jeg pleier alltid å minne han på det hver dag når det nærmer seg, sånn at han ikke glemmer det!:p Denne gang glemte han ikke bursdagen min, men han skulle gi meg penger til bursdagen som var for 3 uker siden, som han tydeligvis har glemt! Litt teit å si: "duuu, de bursdagspengene mine" også føler jeg!:/
Hehe, du kan kanskje finne noe du ville bruke de pengene på og si "du, nå vet jeg hva du gav meg i bursdagsgave i år, men jeg får ikke betalt det selv akkurat nå -gidder du å fikse det?" :P

Gratulerer med dagen :)

Lov å bli lei seg altså, det hadde nok jeg også blitt.. Men får tro han kommer på det, ikke alltid like lett å huske ting og tang tidlig på morgenen.. Og kanskje får du ekstra fin pakke om han har litt dårlig samvittighet ;) :P

Det var vel ikke det beste starten på dagen for deg nei, men kanskje han har planer for deg senere? :)
Og gratulerer så mye med dagen! :)

Gratulerer med dagen :D Håper den snur om å blir kjempe fin. Enten at han bare later som han har "glemt" det for å overraske deg, eller kommer på det senere å gjør skikkelig opp for seg, hihi :)

Hehe, du kan kanskje finne noe du ville bruke de pengene på og si "du, nå vet jeg hva du gav meg i bursdagsgave i år, men jeg får ikke betalt det selv akkurat nå -gidder du å fikse det?" :P
Hahah jeg har allerede prøvd det!:P har sagt et par ganger at "det skal jeg kjøpe meg for bursdagspengene", men han har glemt det like etterpå hver gang! Søren altså:P

Hahah jeg har allerede prøvd det!:p har sagt et par ganger at "det skal jeg kjøpe meg for bursdagspengene", men han har glemt det like etterpå hver gang! Søren altså:p
Hahaha lenge til han har bursdag?
For da kan han få bilde av det du ville kjøpt til han, om du hadde hatt penger til det? :P
Mannfolk altså :P :P

Back
Topp