Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må innrømme at jeg føler meg litt glemt om dagen Hadde jo egentlig forventet ett lite gratulerer da ..Ja, da er det lov å bli lei seg. Det er jo bursdagen din!
Han er ikke typen til å lure deg da? At han later som han har glemt den for så å overraske deg stort senere?
Hehe, ja midt på natta er man jo ikke helt i gang mentalt enda, så det er nå forståelig godt at du plutselig kom på det da For to år siden glemte jeg pappas bursdag helt til neste dag, den dårlige samvittigheten gnager nesten endaJa, lov å bli deppa da!
Men klarte nesten å gjøre det samme mot min kjære i dag. Han stod opp halv fire for å dra på jobb og jeg våknet og vi vekslet noen ord. At han har bursdag kom jeg på når han stod i dusjen så rakk å si gratulerer da han kom ut da Men dette var jo midt på natta.. Verre hvis han sto opp til vanlig tid, og ikke husket det.
Håper han kommer på det og gjør opp for seg
Så må jeg si gratulerer med dagen! Håper den blir fin, tross glemsom mann
TakkGrattis på födelsedagen!!!
Hahahaha, du det går heeeelt fint men takk takkOg jeg er jo tydeligvis like på jordet! Gratulerer med dagen!
(kan jeg få skylde på tidlig ammetåke? )
Hehe, du kan kanskje finne noe du ville bruke de pengene på og si "du, nå vet jeg hva du gav meg i bursdagsgave i år, men jeg får ikke betalt det selv akkurat nå -gidder du å fikse det?"Gratulerer så mye med dagen! jeg pleier alltid å minne han på det hver dag når det nærmer seg, sånn at han ikke glemmer det! Denne gang glemte han ikke bursdagen min, men han skulle gi meg penger til bursdagen som var for 3 uker siden, som han tydeligvis har glemt! Litt teit å si: "duuu, de bursdagspengene mine" også føler jeg!:/
Hahah jeg har allerede prøvd det! har sagt et par ganger at "det skal jeg kjøpe meg for bursdagspengene", men han har glemt det like etterpå hver gang! Søren altsåHehe, du kan kanskje finne noe du ville bruke de pengene på og si "du, nå vet jeg hva du gav meg i bursdagsgave i år, men jeg får ikke betalt det selv akkurat nå -gidder du å fikse det?"
Hahaha lenge til han har bursdag?Hahah jeg har allerede prøvd det! har sagt et par ganger at "det skal jeg kjøpe meg for bursdagspengene", men han har glemt det like etterpå hver gang! Søren altså