Er det litt rart?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg ønsket meg en gutt . ( har en av hver fra før) ..
Jeg får en gutt :)
Meeeen nå syntes jeg det er litt trist å på en måte, jeg får aldri kjøpe små baby kjoler til min datter igjen :o

Men hadde jo tenkt det samme hadde det vert ei lita tulle i magen. Da hadde jeg nok savnet guttetingene :p

Er nok fordi det er siste babyen min :) å dermed litt vemodig :)

Syns ikke det er rart i det hele tatt :-)
Vi er bare mennesker og vi føler mye, noen ganger mye "rart". Betyr ikke at du ikke kommer til å elske lillegutt utrolig mye allikevel eller være en god mor. Desutten legger du de følelsene bak deg:-)

Blir nok min siste denne gangen.. Har en fra før. Blir nok kjempevemodig!

Jeg har gutt fra før, og trodde det ble gutt dennegangen også. Har liksom aldri sett for meg at jeg skulle bli jentemamma... Brukte mange dager etter oul på å klare å si "hun" om knøttet i magen.
Sist gang klagde jeg over at det var så lite gutteklær å få kjøpt- etter en butikkrunde i går, fant jeg bare fint tøy til guttebaby
Skal ikke være lett med disse hormonene og følelsene
Men det blir stas med jente altså! Og ikke minst så får storebror lov til å være verdens fineste gutt sjøl når babyen kommer

Så bra :) altså ikke at vi er flere som tenker sånn men godt å se at det er normalt :)
Jeg elsker guttebabyen min utrolig masse å ville ikke ha byttet han <3

Nope, ikke unormalt og helt lovlig å tenke;)

Mannen er bombesikker på at han kun vil ha 1?;)

Er nok en reaksjon på siste baby og ikke kjønn:) og det forstår jeg kjempegodt, er nok vemodig. Her vet jeg ikke enda om det er siste, vi har liksom aldri satt noen grense på det:p så må nyte det i tilfelle. Hehe

Jeg håpte at krabaten i magen var gutt og det var det :D <3 men en halv time etter UL sa jeg til samboeren at vi MÅ ha en til, for jeg vil ha jente å!!! Slet faktisk litt med følelsen av at det ikke ble jente... Men hadde sikkert vært likt andre veien å.. Hehe, hormonell sa du???

Ja, mange vil nok undre på det de ikke får :) høres veldig normalt ut :) jeg håpet på en måte begge deler før oul hehe.

Jeg håpte at krabaten i magen var gutt og det var det :D <3 men en halv time etter UL sa jeg til samboeren at vi MÅ ha en til, for jeg vil ha jente å!!! Slet faktisk litt med følelsen av at det ikke ble jente... Men hadde sikkert vært likt andre veien å.. Hehe, hormonell sa du???

Haha, fryktelig likt meg! Jeg har hele tiden tenkt at én får holde i massevis... Men kort tid etter OUL og beskjed om at det er en nydelig gutt, kom tankene på at jeg håper neste er jente. Hehehehe.... Men hvis det blir en neste gang, tenker jeg at jeg ikke vil vite kjønn på forhånd. Jeg er redd for å oppleve skuffelse hvis vi får "to like", og den følelsen tror jeg kommer mye lettere på UL der barnet fortsatt er litt teoretisk, enn ved fødsel. MEN vi får se med tiden, om det blir lyst og mulighet for en liten en til! Vi tar en av gangen, iallfall. :)

Haha, fryktelig likt meg! Jeg har hele tiden tenkt at én får holde i massevis... Men kort tid etter OUL og beskjed om at det er en nydelig gutt, kom tankene på at jeg håper neste er jente. Hehehehe.... Men hvis det blir en neste gang, tenker jeg at jeg ikke vil vite kjønn på forhånd. Jeg er redd for å oppleve skuffelse hvis vi får "to like", og den følelsen tror jeg kommer mye lettere på UL der barnet fortsatt er litt teoretisk, enn ved fødsel. MEN vi får se med tiden, om det blir lyst og mulighet for en liten en til! Vi tar en av gangen, iallfall. :)
Hehe, snedig :D blir spennende å se om det blir en til på oss begge :) sambo er helt enig med deg, en av gangen.. Mens mine hormoner har bestemt to :P :P

Jeg håpet på jente i starten, og de siste ukene før ultralyd var jeg helt sikker på at det ble en gutt. Har hatt jentenavn klart lenge (etter min oldemor) og tenkte at det var synd med navnet men at det ble kult med gutt.
På ultralyden kunne hun ikke se kjønn helt sikkert men trodde kanskje det var en jente, og jeg ble nesten litt skuffet for jeg var så klar for gutt :p Helt klart hormoner i sving ja o_O

Back
Topp