Er det litt frekkt?

Zera

Forumet er livet
Typen og ei venninde var så GOOOO at de hadde overrraskelse fest til meg forge helg... :D
Det var et 30-års lag..
Så typen sendte jo invitasjon til søstrene mine og de jeg anser som gode venner.

Og ene søsteren min svarte ikke en gang, og et par av de som jeg har hatt mest kontakt med siden jeg flyttet hit svarte ikke..

Er det ikke litt frekkt egentlig? (eller hva jeg skal kalle det)
Var jo overraskelse fest til et 30 årslag, hadde vert noe anna om det bare var en vanlig fest!

Jeg stor koste meg på dagen, men må innrømme det plager meg litt det med søsteren min og noen av vennindene mine etter typen sa det....

Hvis invitasjonen kom på kort varsel så er det vel grunner til at de ikke kunne delta. Men folk burde jo kunne strekke seg litt for en 30 års dag...

Å ikke svare på en ivitasjon er frekkt nesten uansett...

Jeg anser det som normal høflighet å svare når jeg blir spurt, selv om svaret er at jeg ikke kan komme.

Ja det er frekkt, men  dessverre så er det blitt veldig vanlig at folk er sånn, enten det er gode venner eller ikke.
Jeg hadde nok kommentert det til søstra mi ihvertfall hvis ho hadde vært en av de som ikke svarte!!

Det er frekt å ikke svare engang ja. At folk ikke kan stille opp er jo så sin sak, men man bør gi beskjed om man kan komme eller ikke.

Syns det er frekt å ikke svare engang... en helt annen sak om de ikke hadde mulighet til å delta. Men svare er jo bare normal folkeskikk.

*yummymummy* skrev:
Syns det er frekt å ikke svare engang... en helt annen sak om de ikke hadde mulighet til å delta. Men svare er jo bare normal folkeskikk.

Enig

De begynte å send ut invitasjon og planlegge alt i JUNI! 
Og de som ikke svarte, sendte de puremelding på type: hei. Lurer på om du kan svare så vi vet hvor mange vi skal bestille mat til osv

at de ikke kunne komme er jo sefølgelig 1 ting ja, alle har jo sine grunner... Men synest bare det er så jævla frekkt å ikke svare! 

Var noen som meldte av bud den dagen det var, noen hadde gode grunner mens andre løy for hu venninda mi viste at de løy (dette venner av mannen hennes)...
Da ble de irritert, for de hadde jo leigt lokal og bestillt mat.. Hadde de vist at de ikke kom kunne de hatt festen en annen plass (spart penger der) og bestillt mye mindre mat (spart penger der)..

men det som irriterer meg mest er jo at ikke søsteren min eller de vennindene tok seg til bry å svare en gang :/

Back
Topp