Er det ligament?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Har hatt litt stikkinger helt nederst. Føles nesten som i livmora. Hva er dette? Varer 1 sekund hver gang og hatt det litt on and off i 15-30 min. Ubehagelig. Er dette ligamentsmerter?

Ligamentsmerter kommer vel når du bøyer/strekker/ gjør en brå bevegelse og sånn!! Tror ikke de bare kommer når du er rolig! Hvis de kommer ved en bevegelse og stopper opp når du hviler, så er det ligamentsmerter:)

Ligamentsmerter kommer vel når du bøyer/strekker/ gjør en brå bevegelse og sånn!! Tror ikke de bare kommer når du er rolig! Hvis de kommer ved en bevegelse og stopper opp når du hviler, så er det ligamentsmerter:)
Hva kan det være da?:)

Men jeg kjenner idag ofte sting og strekk i livmoren selvom jeg ligger hele rolig , det er vel normalt? Er småvondt når det skjer

Har hatt litt stikkinger helt nederst. Føles nesten som i livmora. Hva er dette? Varer 1 sekund hver gang og hatt det litt on and off i 15-30 min. Ubehagelig. Er dette ligamentsmerter?
Jeg har kjent det samme kommer og går i løpet av dagen. Spesielt de 3 siste dagene. egentlig veldig ubehagelig og litt vondt. Håper virkelig det er normalt. :)

Har også hatt det. Stikking i underlivet. AV og til når lillingen ligger nederst i magen og sparker nedover er det veldig ubehagelig og til tider vondt.. Gir seg når Hen flytter seg.

Kan jo være at barnet har lagt seg sånn at h*n sparker rett i en nerve?

Back
Topp