Er det kynnere?

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei jenter :) i dag våknet jeg og hadde skikkelig vondt nederst i magen.. Kjentes litt ut som mageknip. Det kom, så ble det litt bedre også kom det igjen.. Akkurat klart å stå opp nå.. Er første gang jeg kjenner noe annet utenom spark.. Begynte å gråte, men tror bare jeg ble litt redd for hva det var.. Er det kynnere ? Er forresten 30+1 i dag :)

Er det kynnere så blir livmoren hard, ble den det?
Kan være luftsmerter også, tarmene blir veldig presset nå.

Kynnere skal ikke være skikkelig vonde. Bare ubehagelige. Kan jo være luftsmerter. Jeg lå våken hele gårnatt pga luft og mageknip. Håper det har gitt seg.

Kynnere skal ikke være skikkelig vonde. Bare ubehagelige. Kan jo være luftsmerter. Jeg lå våken hele gårnatt pga luft og mageknip. Håper det har gitt seg.
Ja, jeg måtte ringe å høre, ble så redd.. Var så vondt at jeg gråt.. Og ga seg ikke:( kjente også lite spark så ble veldig bekymret.. Min første.. legen trodde det var luftsmerter..

Bra du ringte da:) har allerede vært inn og sjekket livmorhalsen to ganger pga masse kynnere jeg. Fødte ni uker for tidlig sist (tvillinger) og er derfor ekstra påpasselig nå.

Bra du ringte da:) har allerede vært inn og sjekket livmorhalsen to ganger pga masse kynnere jeg. Fødte ni uker for tidlig sist (tvillinger) og er derfor ekstra påpasselig nå.
Ja.. Følte meg først litt til bry.. Men jeg klarte ikke roe meg når det var så vondt og jeg ikke visste hva det var.. Ja det skjønner jeg godt at du er da:)

Jeg pleier å få skikkelig luftsmerter nå i det siste. Kniper skikkelig og jeg blir nervøs, men så går det en stund så må jeg enten på do eller lufte litt:)

Jeg pleier å få skikkelig luftsmerter nå i det siste. Kniper skikkelig og jeg blir nervøs, men så går det en stund så må jeg enten på do eller lufte litt:)
Sikkert luftsmerter jeg hadde. Nå har det stoppet sånn jeg hadde tidligere i dag, men har sinnsykt vondt på ene siden av magen:( er den siden jeg får spark .. Men kjennes som det er skikkelig sårt på en eller annen måte

Back
Topp