Er det INGENTING

*Glufsa*

Glad i forumet
som hjelper mot kvalmen???
Var sånn det forgie svangerskapet mitt også de første mnd, så regna med det kom nå også!

Men nå er jeg så dårlig at jeg kaster opp alt jeg spiser, og likevell er jeg super kvalm...

Huff:/
Stakkars deg:( Det fins jo kvalmestillende tabletter, men da må du til legen først.
God bedring til deg!

Marti9 på FS hadde ett godt tips.. gå dit å spør hu :)

Sitron vann anbefalte Marti9 på FS :) eller farris.
Du kan jo prøve ingefær (fersk) som du lar trekke i varmt vann eller noe. eller sutte forsiktig på ei skive Ingefær skal hjelpe mot kvalme :)

postafen reisesyketabletter. reseptfrie på apotek. brukte det når jeg gikk gravid sist. det funka. ellers har jeg hørt for litt siden at gulerøtter skal funke mot kvalme. men vet ikke om det stemmer for har ikke prøvd selv[;)]

Om prostafen unner graviditet :
Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Skal kun brukes under graviditet hvis det er strengt nødvendig. Behandlingen bør da vare kortest mulig, med maks. dose 50 mg. Overgang i morsmelk: Går sannsynligvis over i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming.

Synes det er greit å sjekke ut sånne ting før man begynner med det jeg da.

Takk alle sammen! Er konstant dårlig liksom... kan hjelpe litt når jeg får i meg noen brødskiver på morran, men kort tid etterpå er det rett på do..

Og når jeg endelig føler meg bedre på kvelden, spiser jeg jo litt mye da, for er så sulten, og da er vi i gang igjen!

ER så lei! er hjemme fra jobb, har sagt det er omgangsyken for vil ikke si det til de enda.. føler det er for tidlig..[&:]

Egentlig så ville jeg spurt en lege. H*n vet jo best. Det hadde jeg gjort om det var noe sånt som plaga meg(vet jeg å sendte deg mel) men burde vel ha skrevet at oppsøk fastlegen

I går kjøpte jeg ingefær i kapsler på apoteket. Det er naturprodukt. Prøvde en kapsel på kvelden etter maten og det virket det :)

Håper bilde kom med nå. Boksen er brun heter INGEFÆR og produsenten er GEVITA.
 kan jo prøve å se om det hjelper, den kostet 50 kr.

ORIGINAL: Bina

I går kjøpte jeg ingefær i kapsler på apoteket. Det er naturprodukt. Prøvde en kapsel på kvelden etter maten og det virket det :)

Håper bilde kom med nå. Boksen er brun heter INGEFÆR og produsenten er GEVITA.
kan jo prøve å se om det hjelper, den kostet 50 kr.

Tusen takk alle sammen for tips og råd![:D][:D]

Skal ivertfall kjøpe en sånn pakke med ingefær kapsler å teste! for alt er bedre enn å gå sånn som jeg gjør nå[&:][&:][&:]

Om prostafen unner graviditet :
Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Skal kun brukes under graviditet hvis det er strengt nødvendig. Behandlingen bør da vare kortest mulig, med maks. dose 50 mg. Overgang i morsmelk: Går sannsynligvis over i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming.

Synes det er greit å sjekke ut sånne ting før man begynner med det jeg da.

jeg var ekstremt kvalm i forrige svangerskap, kastet opp alt og fikk i meg lite... da gikk jeg på postafen! Jeg doblet dosen i samråd med legen som ringte sykehuset og diskuterte det med de! [;)] Men jeg MÅTTE, hvis ikke hadde jeg ikke fått i meg noe! [:)]

Dattera mi er helt perfekt, ingen feil! [:D][:D][:D]

Åh, æsj, hørtes ikke mye godt ut. Håper ikke du får den samme kvalmen dette svangerskapet da.[:)]

Åh, æsj, hørtes ikke mye godt ut. Håper ikke du får den samme kvalmen dette svangerskapet da.[:)]

nei, håper jeg slipper denne gangen! [;)]

Back
Topp