Er det ingenting aa gjore?

Det var som

Elsker forumet
Har saa sinnsykt vondt i ribbena!!! Har en saann ibux krem, og er SKIKKELIG fristet til aa smore, men det staar paa esken at en ikke kan bruke den de siste tre mnd [:'(]

HJEEELP!!!

Føler med deg. hadde det sånn med de to første. Denne gangen har jeg vært så heldig at barnet er så lite at ikki det kommer opp til ribbena. [:)]

Er saa utrolig vondt! Aner ikke hva han driver med!
Er like vondt om jeg har paa bh eller ikke, om jeg ligger paa siden eller ryggen, sitter eller staar! PYTON!!!

Er 29+6 naa (tickeren henger litt etter), har termin 11.mars... Hvilken uke er det tre mnd igjen?
Skjonner ikke uke / mnd tellinga!!!

Kanskje ikke, men er det skadelig???

DESPERAT!!!

Har vaert saann i tre mnd, og blir bare verre og verre[:(]

Tigerbalsam da? Noe? Et eller annet? Har saa lyst til aa sove en hel natt!!!

Er 1.63 og veier naa 58kg... Sippet meg i sovn de siste nettene fordi jeg er saa trott, men ikke klarer aa slappe av... Takk for svar forresten :-)

Hu mi ligger på høyre side og jeg har hatt vont i magen uker nå. Enda værre blir det når jeg får kynner for presser det på.
Men når jeg skal sove så ligger jeg på venstr side og det hjelper veldig. Prøv å strekk ryggen godt ut det hjelper og. Håper det blir bedre ellers bør du spør legen din

He he he det gjør de. Ser sånn sett fram til at det bare er 5 dager igjen. [:D]

ORIGINAL: Tammis

Det er sikker og vist. For gi de ett ballespark så de får litt vondt de også [;)]

Høres ikke dumt ut [;)]

Back
Topp