er det ingen...

x1x*laboline*

Glad i forumet
...som har fått gave i dag?????? 
min kom ikke i dag, men venter spent, men får nok ikke sett den før om 5 uker siden jeg reiser i dag[:(] mer og glede meg til, til jeg kommer hjem[:D]
 
den kommer helt sikkert i morra.. hehe, men pappa skal hente posten hos oss, så jeg ba han åpne den og sende meg bilde...[:D] hehe, er jo nysgjerrig[:)]
 
Back
Topp