x1x*laboline*
Glad i forumet
...som har fått gave i dag??????
min kom ikke i dag, men venter spent, men får nok ikke sett den før om 5 uker siden jeg reiser i dag[:(] mer og glede meg til, til jeg kommer hjem[:D]
min kom ikke i dag, men venter spent, men får nok ikke sett den før om 5 uker siden jeg reiser i dag[:(] mer og glede meg til, til jeg kommer hjem[:D]