Er det INGEN ?

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg er fornøyd.
Så klart, jeg sier ikke nei takk til mer, men jeg er fornøyd.

sign[:D]

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg er fornøyd.
Så klart, jeg sier ikke nei takk til mer, men jeg er fornøyd.
Sign

Jeg har valgt selv å ikke jobbe fullt etter at ungen kom til, men jeg klager ikke:)) har mer enn nok med tanke p åhvor mye fri jeg har!

jeg er ikke fornøyd med det beløpet jeg bringer inn i husstanden, men det er mest fordi jeg går på aap...
den laveste satsen...

så, er egentlig ikke beløpet som plager meg, men at jeg ikke er frisk nok til å tjene mine egne penger!!
og det at beløpet er så lite minner meg på akkuratt det hele tiden...
tenk hvor mye lettere vi hadde hatt det, om jeg kunne jobbet...

ORIGINAL: Reinlykke

Jeg er fornøyd [:)]

Jeg har liten lønn,men det er sånn det er, så jeg klager ikke, jeg tenker heller på hvor heldig vi er som har Hus, bil, 2 friske Barn, og hverandre[:)]

At vi ikke kan ha det mest fancy , eller klær med det dyreste merket, sånn det får bare være[;)]

Jeg er fornøyd.
Lønna til gubben er bra, og min inntekt er bra.
Kan ikke klage

Jeg visste jo det når jeg tok utdannelsen, at det var et lavt lønnet yrke. Jeg klarer meg, men helhetlig så synes jeg ikke man får det man fortjener etter utdanning og ansvar nei[;)]

Sånn egentlig er jeg fornøyd, tjener 374 000 i året (pluss 17 000 i kontaktlærertillegg) Det er bare det at man alltid kunne tjent mer.....[;)]

Jeg syns ikke at jeg tjener lite i den forstand,men synes ikke jeg har det man fortjener etter utdanning og ansvar heller[;)] Syns heller ikke noe om at 10 år er topp ansiennitet..

ORIGINAL: Aravis

Jeg er ikke fornøyd.. 6 års ansinitet + fagbrev som kokk = 145 kr timen. LITE

Det forstår jeg, jeg hadde 148 kr i timen når jeg jobbet på butikk, uten noe form for utdannelse... Nå studerer jeg, så gleder meg bare til å få lønn i igjen..

Jeg er fornøyd. Vi har levd under fattigdomsgrensa lenge, men har klart oss kjempebra. Jeg synes folk klager så mye på penger, sløsing kaller jeg det da.

Nå har vi mer penger da, så nå er vi rike[:D] hehe!

Jeg er fornøyd. Kunne fint tatt i mot mer, det er ikke det.

Og er man fornøyd, så har man vel heller ikke behov for å klage på et forum..

Jeg syns lønna mi er for lav nå ja, fordi jeg gikk over 60.000 ned i lønn da jeg bytta jobb. Men det gjorde jeg fordi jeg ville vekk fra jobben, og den jeg fikk tilslaget på, er drømmejobben!Nå skal det sies at det kun er en grunnlønn med bonussystem. Nå har jeg vært i jobben i tre måneder snart, og første bonusutbetalingen blir allerede på februarlønna, så jeg er fornøyd med det!
Om noen måneder er jeg igjen fornøyd med lønna mi. [;)]

Har aldri klaga på lønna mi, men forstår nå at jeg har GOD grunn til å klage...
Har 10.000 i mnd...7.000 utbetalt.....og jeg jobber faktisk 100%.....underbetalt? JA!

ORIGINAL: Kattepus84

Har 10.000 i mnd...7.000 utbetalt.....og jeg jobber faktisk 100%.....underbetalt? JA!

Hva jobber du med da?????

Jeg har liten lønn, men mye til at det er i butikk. Så jeg kan ikke klage[:)]
Hadde jeg jobbet 100%, ville jeg hatt ei årslønn på ca 310-315 000kr.

ORIGINAL: Kattepus84

62 kr i timelønn er det ingen i Norge som har.

Jeg er en fornøyd hjelpepleier[:)]

Jeg synes at jeg er helt riktig lønnet med tanke på at jeg er ufaglært med liten ansiennitet. Skulle gjerne tatt i mot mer altså, men jeg fortjener egentlig ikke mer[:)]

Back
Topp