Er det INGEN ?

DramaQueen

Forumet er livet
her som er fornøyde med lønna si ? [8|]

Synes "alle" klager over lønna.....for lite for lite for lite!

Har ikke lønn jeg, så jeg synes det er for lite[8D] Haha!

Jeg er fornøyd.
Så klart, jeg sier ikke nei takk til mer, men jeg er fornøyd.

Jeg er ikke fornøyd.. 6 års ansinitet + fagbrev som kokk = 145 kr timen. LITE

Jeg er fornøyd og trenger faktisk ikke mer - tro det eller ei. Det er en fantastisk følelse, det å være fornøyd! [:)]

Jeg er veldig for fornøyd med lønnen min. Har 28000 i brutto pluss tilegg. Men sier ikke nei takk til mer[;)]

Jeg er fornøyd, men ligger under det jeg ser mange mener er "lite" i årsinntekt.
Men vettu hva, jeg elsker jobben min. Jeg har en jobb som jeg gleder meg til hver eneste dag. Og skulle ønske det var flere timer i døgnet så jeg rakk alt jeg vil gjøre både på jobb, pluss MASSE tid med barn og mann.

Tror det handler om forholdet til jobben. Er man stor-fornøyd med jobben er man som oftest fornøyd med lønna også. Siden trivsel faktisk er viktigere enn penger. Iallfall i mine øyne.

ORIGINAL: Aravis

hæ? jeg har fagbrev som baker, begynte å jobbe som kokk og kafemedarbeider for 6 mnd siden, jeg har nesten 148 kr i timen..ingen ansinitet som kokk, men har 5 år i bakeributikk og noen år som baker.

ORIGINAL: CKKTG

Jeg er fornøyd, men ligger under det jeg ser mange mener er "lite" i årsinntekt.
Men vettu hva, jeg elsker jobben min. Jeg har en jobb som jeg gleder meg til hver eneste dag. Og skulle ønske det var flere timer i døgnet så jeg rakk alt jeg vil gjøre både på jobb, pluss MASSE tid med barn og mann.

Tror det handler om forholdet til jobben. Er man stor-fornøyd med jobben er man som oftest fornøyd med lønna også. Siden trivsel faktisk er viktigere enn penger. Iallfall i mine øyne.

Enig!

ORIGINAL: DramaQueen

her som er fornøyde med lønna si ? [8|]

Synes "alle" klager over lønna.....for lite for lite for lite!

er ikke fornøyd nei! 5års ansinitet og begynnerlønn, ikke mange som hadde vært fornøyd med det!

ORIGINAL: Eier av en gutt

Jeg er fornøyd.
Så klart, jeg sier ikke nei takk til mer, men jeg er fornøyd.

jeg er fornøyd, har så jeg klarer meg og hadde jeg hvert litt økonomisk av meg hadde nok pengene strekt ennå lenger. Hadde selvfølgelig takket ja til høyere lønn, men penger er ikke alt heldigvis[:)]

jeg er fornøyd jeg[:D]

Jeg er heller ikke fornøyd. Høgskoleutdannelse, 4 års ansinitet og 150 kr timen.
Men jeg klarer meg [;)]

ORIGINAL: *Tøtta81*

hæ? jeg har fagbrev som baker, begynte å jobbe som kokk og kafemedarbeider for 6 mnd siden, jeg har nesten 148 kr i timen..ingen ansinitet som kokk, men har 5 år i bakeributikk og noen år som baker.

Da har du nok hoppet på neste trinn du da, tenker jeg.. Hvis du er født i 81 (som nicket ditt sier [8D]) så er det nok riktig med 148kr timen ja.. For det er neste hopp på lønnsstigen..

ORIGINAL: *Tøtta81*

Da har du nok hoppet på neste trinn du da, tenker jeg.. Hvis du er født i 81 (som nicket ditt sier [8D]) så er det nok riktig med 148kr timen ja.. For det er neste hopp på lønnsstigen..
men min søster er født i 87, hun har jobbet der jeg jobber i 4 mnd nå, hun har fagbrev som butikkslakter og har samme lønn som meg.

Ikke fornøyd.

Men det er fordi jeg ikke får betalt for det jeg er utdanna som.
Og det er min egen feil som tok jobben. Hehe

Back
Topp