DramaQueen
Forumet er livet
her som er fornøyde med lønna si ? [8|]
Synes "alle" klager over lønna.....for lite for lite for lite!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aravishæ? jeg har fagbrev som baker, begynte å jobbe som kokk og kafemedarbeider for 6 mnd siden, jeg har nesten 148 kr i timen..ingen ansinitet som kokk, men har 5 år i bakeributikk og noen år som baker.
Jeg er ikke fornøyd.. 6 års ansinitet + fagbrev som kokk = 145 kr timen. LITE
ORIGINAL: CKKTG
Jeg er fornøyd, men ligger under det jeg ser mange mener er "lite" i årsinntekt.
Men vettu hva, jeg elsker jobben min. Jeg har en jobb som jeg gleder meg til hver eneste dag. Og skulle ønske det var flere timer i døgnet så jeg rakk alt jeg vil gjøre både på jobb, pluss MASSE tid med barn og mann.
Tror det handler om forholdet til jobben. Er man stor-fornøyd med jobben er man som oftest fornøyd med lønna også. Siden trivsel faktisk er viktigere enn penger. Iallfall i mine øyne.
ORIGINAL: DramaQueen
her som er fornøyde med lønna si ? [8|]
ORIGINAL: *Tøtta81*
ORIGINAL: Aravishæ? jeg har fagbrev som baker, begynte å jobbe som kokk og kafemedarbeider for 6 mnd siden, jeg har nesten 148 kr i timen..ingen ansinitet som kokk, men har 5 år i bakeributikk og noen år som baker.
ORIGINAL: Aravismen min søster er født i 87, hun har jobbet der jeg jobber i 4 mnd nå, hun har fagbrev som butikkslakter og har samme lønn som meg.
ORIGINAL: *Tøtta81*
Da har du nok hoppet på neste trinn du da, tenker jeg.. Hvis du er født i 81 (som nicket ditt sier [8D]) så er det nok riktig med 148kr timen ja.. For det er neste hopp på lønnsstigen..