er det ille?

Emba_Larsen

Forumet er livet
når symfyse(?) målet mitt ligger under den grønne linja?  er ikke masse da, bare snakk om en halv millimeter eller no[8|]

Nei, det gjør INGENTING! [:)] Det viktigste er at du følger ca. den samme kurven hele tiden. ikke plutselig begynner å gå veldig ned eller opp [:)] 

Nei da ingen fare, du er fare bittelitt under gjennomsnittet.  Godt å ikke få så stor unge heller[;)]

phhew, det var godt å høre[:)][:)]

ble liksom litt småbekymret jeg[8|]  [:D][:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Nei, det gjør INGENTING! [:)] Det viktigste er at du følger ca. den samme kurven hele tiden. ikke plutselig begynner å gå veldig ned eller opp [:)] 

ja,, det er nok det som er viktigst.. At man følger kurven hele veien... Så det er nok så bra inni magen atte..hihi [:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: BlåBobler

ja,, det er nok det som er viktigst.. At man følger kurven hele veien... Så det er nok så bra inni magen atte..hihi [:D]

har en fin fast kurve der under det grønne..  jag har ikke fått feil termin da???[:o][:o][:o]  iiiiiiiiiiiiiiik, kan ikke tenke meg til at jeg må gå leeeeenge over tiden da, har liksom bare forberedt meg på max en uke jeg. hehe[8|]

[:D][:D][:D]

Kanskje mens terminen din er riktigst?? Ja ja det går nok bra!! Jm passer jo på deg og følger med så.. (får vi tro..hihi)

Skal sende masse fødestøv til deg jeg når det begynner å nærme seg. Jeg er nemlig en jævel på det ser du [:D][:D]

best for deg[:D][:D]  send MASSE MASSE![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp