Sheherasade2017
Glad i forumet
... at volumet på raping og fising ikke har noe med kroppens størrelse å gjøre? Mini raper og fiser som en voksen person. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme herNår det braker til skikkelig og vi er ute så føler jeg at jeg må kommentere det, så ikke folk tror det er vi voksne.
"Oij, det var en bra promp det lille vennen"![]()

Haha, jeg gjør også det [emoji23]Når det braker til skikkelig og vi er ute så føler jeg at jeg må kommentere det, så ikke folk tror det er vi voksne.
"Oij, det var en bra promp det lille vennen"![]()
Hahaha, sånn husker jeg mine var også..Jo, altså, seriøstdet smeller og braker ganske høylytt fra lillegutt her til tider
![]()
Nå har lillegutt slitt med magevondt ganske lenge, så det er en overlykkelig mamma hver gang det braker i bleia herHahaha, sånn husker jeg mine var også..
rare ting man blir så glad for etter man er blitt mamma 
Her er det gjerne storesøster som kvepper til når han slipper luftHaha , stemmer det her med lilleguttAv og til fiser han så høyt at han kvekker til og begynner nesten å gråte
Off, stygt å le men litt vittig også
![]()

Ja, enig. Her heiet vi og klappet for lillebror når han fikk til å prompe skikkelig. Hatt problemer med luft i magen.Nå har lillegutt slitt med magevondt ganske lenge, så det er en overlykkelig mamma hver gang det braker i bleia herrare ting man blir så glad for etter man er blitt mamma
![]()
Det er noe herk med luftplagerJa, enig. Her heiet vi og klappet for lillebror når han fikk til å prompe skikkelig. Hatt problemer med luft i magen.

Det er helt utrolig hvor mye luft en liten kropp kan ha.
Og så syns jeg det er litt morsomt at på et eller annet tidspunkt går en fra å applaudere hver rap etter måltidet til å prøve å lære de at slikt gjør en ikke, spesielt ikke ved matbordet![]()