Er det ikke rart...?

Sheherasade2017

Glad i forumet
... at volumet på raping og fising ikke har noe med kroppens størrelse å gjøre? Mini raper og fiser som en voksen person. :smiley-bounce022
 
Jo, altså, seriøst :eek:det smeller og braker ganske høylytt fra lillegutt her til tider :hilarious:
 
Når det braker til skikkelig og vi er ute så føler jeg at jeg må kommentere det, så ikke folk tror det er vi voksne.
"Oij, det var en bra promp det lille vennen" :hilarious:
 
Når det braker til skikkelig og vi er ute så føler jeg at jeg må kommentere det, så ikke folk tror det er vi voksne.
"Oij, det var en bra promp det lille vennen" :hilarious:
Haha, jeg gjør også det [emoji23]
 
Haha , stemmer det her med lillegutt :D Av og til fiser han så høyt at han kvekker til og begynner nesten å gråte :hilarious: Off, stygt å le men litt vittig også :p
 
Haha , stemmer det her med lillegutt :D Av og til fiser han så høyt at han kvekker til og begynner nesten å gråte :hilarious: Off, stygt å le men litt vittig også :p
Her er det gjerne storesøster som kvepper til når han slipper luft :hilarious:
 
Nå har lillegutt slitt med magevondt ganske lenge, så det er en overlykkelig mamma hver gang det braker i bleia her :happy: rare ting man blir så glad for etter man er blitt mamma :hilarious:
Ja, enig. Her heiet vi og klappet for lillebror når han fikk til å prompe skikkelig. Hatt problemer med luft i magen.
 
Det er helt utrolig hvor mye luft en liten kropp kan ha.
Og så syns jeg det er litt morsomt at på et eller annet tidspunkt går en fra å applaudere hver rap etter måltidet til å prøve å lære de at slikt gjør en ikke, spesielt ikke ved matbordet:hilarious:
 
Det er helt utrolig hvor mye luft en liten kropp kan ha.
Og så syns jeg det er litt morsomt at på et eller annet tidspunkt går en fra å applaudere hver rap etter måltidet til å prøve å lære de at slikt gjør en ikke, spesielt ikke ved matbordet:hilarious:

He-he, veldig sant!
 
Back
Topp