er det ikke rart?

diddle

Betatt av forumet
Hva kroppen vår klarer/gjør? tenk på at ett helt nytt liv formes i magene våre, at det er et knøttlite barn som kan bevege seg der, og at et lite hjerte banker? er helt surrealistisk synes jeg......kommer man noen gang i svangerskapet virkelig til å skjønne helt dette underet??

Det er utrolig rart! Så rart at selvom det er andre gangen så skjønner jeg enda ikke hvordan det går til. Og klarer heller ikke helt å forstå at jeg er gravid enda selvom kroppen forbereder seg på alle mulige måter..

For det er jo rett og slett et mirakel det som skjer og det kroppen finner ut av;)

Syns det er kjempe merklig. Uvirkelig også.
Uvirkelig fordi jeg har hele tiden trodd at jeg ikke kunne få barn, så jeg var forberedt på å være barnløs.
Men ja. Det er utrolig rart å tenke på hva som skjer i magen.
Jeg har sett "in the womb" fra national geographic, En helt utrolig bra dokumentar som viser hva som skjer i magen uke for uke. Og det er rimelig sprøtt å se hva som har skjedd på så kort tid, og hvor stor utviklingen har vært...

Det er helt fantastisk å tenke på. Nesten litt utenkelig, fordi det er jo et lite mirakel! [:)] Jeg føler meg utrolig heldig for å kunne oppleve dette, ha et lite under som skal vokse inni meg og bli til et lite menneske [:)] Setter pris på det hver eneste dag!

Helt fantastisk !! Virkelig små mirakler som vokser inni oss  Helt utrolig rart å tenke på egentlig [:)]

Ja, det er helt sykt. Og det går ikke over heller. Når graviditeten var over med førstejenta fortsatte det bare. "Jeg er mamma!" er det mulig liksom, at jeg har et barn som har halvparten av mine gener og halvparten av mannens. VI har skapt et barn helt på egen hånd. Vi har laget et menneske som er VÅRT ansvar og som VI bestemmer over.et menneske som gjennom hele livet kommer til å trenge oss og som vi skal lære bort gode verdier til....

Nei, det tok meg 1-2 år å skjønne hva vi faktisk har stelt i stand og at vi virkelig var foreldre, men graviditet kommer alltid til å forundre meg. Tenk at noe så naturlig som å lage barn og bli foreldre samtidig skal være så fantastisk og spesielt

Back
Topp